Followers

Sunday, January 24, 2010

HALAL ke tak? Camne ni ek?


Dah setel makan, dah sedap-sedap melantak, kuar je kedai baru la pasan signbod di atas.

HALAL
Cafe ini adalah cafe yang halal. Permohonan Lesen Halal sedang diproses

erkk.....  baru la pasan signbod HALAL dari JAKIM belum ada lagi. aiyo buatnya tetiba sijil tu x dapat dikeluarkan, abesh camno ngan kami?? adehh......... iskkk tak patut x patut!! Patutnya kena la letak tanda halal tu betul2 dulu baru lah orang ISLAM rasa selamat nak melantak kat situ.

Nota Jemari: nasib badan laaa