HALAL ke tak? Camne ni ek?


Dah setel makan, dah sedap-sedap melantak, kuar je kedai baru la pasan signbod di atas.

HALAL
Cafe ini adalah cafe yang halal. Permohonan Lesen Halal sedang diproses

erkk.....  baru la pasan signbod HALAL dari JAKIM belum ada lagi. aiyo buatnya tetiba sijil tu x dapat dikeluarkan, abesh camno ngan kami?? adehh......... iskkk tak patut x patut!! Patutnya kena la letak tanda halal tu betul2 dulu baru lah orang ISLAM rasa selamat nak melantak kat situ.

Nota Jemari: nasib badan laaa

3 comments:

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com