Sunday, January 10, 2010

Ketagihan ako kembali..


Dah lama x bercerita pasal drama korea. Aterr dah setahun rasa nya ako stop membeli/memborong cd-cd korea nih. Baru2 ni ketagihan ako kembali. Memula hajat mau memborong banyak lagi cd tapi memandangkan ako x bawa banyak cash masa itu, maka 3 saja la yg dapat ako borong.

Laayaaannn..... sudah selesai satu cd bertajuk "New Heart".
Superb la drama tu.. Memang besh!! Pasni mau cari lagi cd-cd yg ako dah ketinggalan.

 Nota Jemari: kowang minatr? Jom join ako tonton

4 comments:

  1. xde masa laa..tunggu ar..akan blas dendam tgok bnyk2 punye..

    ReplyDelete
  2. Layan... jgn x layan...
    gian membara ehehe

    ReplyDelete
  3. ye...kite sgt suka, pun agak lama sdh ketinggalan, dok sibuk ngn anak je huhuhu!!!

    ReplyDelete
  4. ch@,
    hehehhe kita pun dah lama x layan.. ni tetiba nak konsentret balik tengok citer korea hehehe

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.