,

Ketagihan ako kembali..


Dah lama x bercerita pasal drama korea. Aterr dah setahun rasa nya ako stop membeli/memborong cd-cd korea nih. Baru2 ni ketagihan ako kembali. Memula hajat mau memborong banyak lagi cd tapi memandangkan ako x bawa banyak cash masa itu, maka 3 saja la yg dapat ako borong.

Laayaaannn..... sudah selesai satu cd bertajuk "New Heart".
Superb la drama tu.. Memang besh!! Pasni mau cari lagi cd-cd yg ako dah ketinggalan.

 Nota Jemari: kowang minatr? Jom join ako tonton
Share:

4 comments:

  1. xde masa laa..tunggu ar..akan blas dendam tgok bnyk2 punye..

    ReplyDelete
  2. Layan... jgn x layan...
    gian membara ehehe

    ReplyDelete
  3. ye...kite sgt suka, pun agak lama sdh ketinggalan, dok sibuk ngn anak je huhuhu!!!

    ReplyDelete
  4. ch@,
    hehehhe kita pun dah lama x layan.. ni tetiba nak konsentret balik tengok citer korea hehehe

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.