Ketagihan ako kembali..


Dah lama x bercerita pasal drama korea. Aterr dah setahun rasa nya ako stop membeli/memborong cd-cd korea nih. Baru2 ni ketagihan ako kembali. Memula hajat mau memborong banyak lagi cd tapi memandangkan ako x bawa banyak cash masa itu, maka 3 saja la yg dapat ako borong.

Laayaaannn..... sudah selesai satu cd bertajuk "New Heart".
Superb la drama tu.. Memang besh!! Pasni mau cari lagi cd-cd yg ako dah ketinggalan.

 Nota Jemari: kowang minatr? Jom join ako tonton

4 comments:

  1. xde masa laa..tunggu ar..akan blas dendam tgok bnyk2 punye..

    ReplyDelete
  2. Layan... jgn x layan...
    gian membara ehehe

    ReplyDelete
  3. ye...kite sgt suka, pun agak lama sdh ketinggalan, dok sibuk ngn anak je huhuhu!!!

    ReplyDelete
  4. ch@,
    hehehhe kita pun dah lama x layan.. ni tetiba nak konsentret balik tengok citer korea hehehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com