Followers

Wednesday, January 20, 2010

On the first beat





Tetiba windu plak kat 'abang polis'.... huhu....
Ekceli dah lama pasan ada citer polis kat dalam tibi tapi ntah mcm malas plak nak layan. So malam tadi tergerak plak nak nengok kisah 'abang polis' kat tibi. WOW, i like!!

Dah lama x layan drama2 polis hong kong.
Syiok woooo tambah plak pelakon-pelakon sumer nyer besh2 belaka.
Harus la tetiap malam pasni ako melepak depan tibi. Takmo miss muka 'abang2 polis'.. muahahahaa...

kredit kat budak ni coz ako google akhir nye tercilok gambar2 kat situ.

ps: ermm awat la lately ni asek mimpi yang bukan2.. Tak suker nyer..

Nota Jemari: abang polis oo abang polis... dimana kah dikau bersembunyi??!!

3 comments:

shengfatt said...

saya pun suka drama ni....
nanged u. nang this and Stop using Internet Explorer now!!!

kiyo said...

Retna,
Punyela dah lame akademi polis mainkat tv 9. Lyan x yg tuh? hehhehehe

AKO said...

kiyo,
laaayaaannnn sngat2 akademi polis tu... hhhaah dari first batch lagi... ;-D