,

Projek 'photo shoot' JASM


Projek tahun 2010. Ntah mcm mana tetiba leh jadi projek pun x pasti. Syyyy ekceli tugasan ni patutnya ako kena siapkan tahun lepas lagi tapi mcm2 masalah, asek bertangguh maka awal2 tahun ni kena la bersemangat sket nak siapkan projek 'photo shoot' JASM. Memula pengarah soh ako buat, ater ako mana terror bab2 edit2 gambar maka ako ajak murshi join dalam ini projek. Sudahnya x pasal2 jadi la projek kami berdua. *tapi mostly dak murshi yg banyak buat keje, ako saport je la dari belakang muahahha*

Department ako akan siapkan projek gambar2 untuk diletakkan kat pintu masuk department. Maka, macam2 idea la yang kuar. So salah satunya adalah projek 'photo shoot' untuk sumer staff. Wah gigih memasing nak siapkan pape yang patut. Semalam ako ngan murshi gigih juga la nak siapkan props yang bersesuaian untuk salah satu sesi 'photo shoot' kami tu nanti.

So, kengkawan ,kowang tunggu je la yek. Hopefully projek kitorang ni berjalan dengan lancar.

Nota Jemari: berdebar2... high expectation dari PENGARAH.. gurlppp
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.