Followers

Tuesday, September 7, 2010

Catatan Ramadhan: Hari ker-27

Punya la simple berbuka semalam..
Ni gara-gara cafe pun dah x masak banyak lauk dah..
Bazaar pun cam dah kurang meriah.
Sudahnya ako buka makan mi goreng saja.
Tapi balik umah, adik ipar dah masakkan kue teow goreng..
Terasa kurang sesuatu, ako masak plak telur goreng sambal.
Ha baru la terasa nikmat makan dengan sambal nyummyy!!

Eh masih kurang sesuatu lagi..
Terajin plak buat sardin roll..
Baru la lengkap makanan berbuka semalam petang.

Ye la kan dah ujung2 poser ni nak cari makanan kat bazaar cam kureng la sket. Tambah plak tokei2 kedai pun dah cam malas nak meniaga. Maka alternatif lain, nak tak nak kena la rajin kan diri tuk masak. Senang-senang ako call jer 1-300-88-2525 jer atau mcD delivery. Ha senang kan?! Eh sebulan x makan burger. nyumm ni yang buat cam terasa nak buka ngan burger ngan kenyang nih. Berbaloi tak ek?? *menu orang bujang, camni la SIMPLE n EKSPRESS.....*

Nota Jemari: petang ni nak berbuka apa nih???

No comments: