, ,

Rendang oo Rendang!!

Hoyeeeee akhirnya dapat juga makan rendang!!
Dua tiga ari ni memang ngidam sangat nak makan rendang.
Nak beli kat jalan TAR, ermm cam x berbaloi plak.
100 gram/RM5, berapa banyak sangat la 100 gram tu kan.
Nasib baik la ada orang tu sudi masakkan rendang di malam-malam raya nih.

Sedap?!
Hhehhee bole la daripada takde kan cuma tak cukup pedas la weiii!!
Walau tak sesedap rendang arwah MAK tapi klu dah nama rendang, ako telan la juga ye!!

Tak tahan nak tunggu pagi esok baru dapat makan, so malam ni ako kasi telan dulu cicah sama capati. Nyummmyyy!!! Ako suker!!

Malam raya melepak kat Tmn Rowther.
Umah sape lagi klu bukan umah kakak ako yg satu itu.
Mana lagi nak lepak kan, ater kita kan mak apak dah takde so kena la pepandai bawa diri sendiri kan.

Ok la takmo citer-citer sedih di malam raya nih...*walau hakikatnya mmg tgh sedih nih*..
Takbir bergema! Sedih! Sebak! iskk............ x suker sungguh perasaan macam tu tapi nak wat camne kan, terpaksa la juga tahan dari berderai.

Nota Jemari: Jom tengok LIVE raya dari SEMUA HOUSE kat tb3
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.