Followers

Thursday, September 9, 2010

Rendang oo Rendang!!

Hoyeeeee akhirnya dapat juga makan rendang!!
Dua tiga ari ni memang ngidam sangat nak makan rendang.
Nak beli kat jalan TAR, ermm cam x berbaloi plak.
100 gram/RM5, berapa banyak sangat la 100 gram tu kan.
Nasib baik la ada orang tu sudi masakkan rendang di malam-malam raya nih.

Sedap?!
Hhehhee bole la daripada takde kan cuma tak cukup pedas la weiii!!
Walau tak sesedap rendang arwah MAK tapi klu dah nama rendang, ako telan la juga ye!!

Tak tahan nak tunggu pagi esok baru dapat makan, so malam ni ako kasi telan dulu cicah sama capati. Nyummmyyy!!! Ako suker!!

Malam raya melepak kat Tmn Rowther.
Umah sape lagi klu bukan umah kakak ako yg satu itu.
Mana lagi nak lepak kan, ater kita kan mak apak dah takde so kena la pepandai bawa diri sendiri kan.

Ok la takmo citer-citer sedih di malam raya nih...*walau hakikatnya mmg tgh sedih nih*..
Takbir bergema! Sedih! Sebak! iskk............ x suker sungguh perasaan macam tu tapi nak wat camne kan, terpaksa la juga tahan dari berderai.

Nota Jemari: Jom tengok LIVE raya dari SEMUA HOUSE kat tb3

No comments: