Thursday, September 9, 2010

Tik Tok Tik Tok


Adehh...................
Lama nya nak balik..........
Baru jam 9 pagi...

Adeh,.............
Lama nya waktu berjalan...
Baru jam 10 pagi...

Huh... tak leh jadi nih, harus buat sesuatu!!
TING!! tetiba ada cahaya mentol atas kepala..

syyyyyyyyyyyhhhh..............
Tepat jam 10:30 pagi, ako sudah jadi 'ulor' .
Dan sejam kemudian, ako sudah kembali ke opis semula.
Ke mana kah ako mengulor???
Jeng ... jeng...........

Mana lagi, ke jalan TAR laaaaa...
Shyyyyyyyyyyyy....
Kan dah cakap senyap2 jer.
Jangan bilang bos ako tau!!

Adusss........ penat lak..
haus! haus!!
Ok la nak jadi 'ulor' balik..
belingkar atas tilam empuk.
Eh eh kat sini mana de tilam, kusi empuk ada la.
Sama je la tu..............

kroHhhhh.... zzzZzzzz....

Nota Jemari: Cepat arr masa !!

4 comments:

  1. laa nape ko x mengulor je ke JB sini..hahahaha nnti blk naik burung kasawari..kakakakah

    ReplyDelete
  2. hahaha.. gitu lah gaya nya kalo kena keje jugak sehari sebelum raya..

    SHR MZB (versi org malas menaip) utk ako & family..

    ReplyDelete
  3. mekcu,
    samat hari raya juga buat mekcu sekeluarga ;-)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.