, ,

Tik Tok Tik Tok


Adehh...................
Lama nya nak balik..........
Baru jam 9 pagi...

Adeh,.............
Lama nya waktu berjalan...
Baru jam 10 pagi...

Huh... tak leh jadi nih, harus buat sesuatu!!
TING!! tetiba ada cahaya mentol atas kepala..

syyyyyyyyyyyhhhh..............
Tepat jam 10:30 pagi, ako sudah jadi 'ulor' .
Dan sejam kemudian, ako sudah kembali ke opis semula.
Ke mana kah ako mengulor???
Jeng ... jeng...........

Mana lagi, ke jalan TAR laaaaa...
Shyyyyyyyyyyyy....
Kan dah cakap senyap2 jer.
Jangan bilang bos ako tau!!

Adusss........ penat lak..
haus! haus!!
Ok la nak jadi 'ulor' balik..
belingkar atas tilam empuk.
Eh eh kat sini mana de tilam, kusi empuk ada la.
Sama je la tu..............

kroHhhhh.... zzzZzzzz....

Nota Jemari: Cepat arr masa !!
Share:

4 comments:

  1. laa nape ko x mengulor je ke JB sini..hahahaha nnti blk naik burung kasawari..kakakakah

    ReplyDelete
  2. hahaha.. gitu lah gaya nya kalo kena keje jugak sehari sebelum raya..

    SHR MZB (versi org malas menaip) utk ako & family..

    ReplyDelete
  3. mekcu,
    samat hari raya juga buat mekcu sekeluarga ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.