FREE movie ticket?

Arini dapat surat lagi.
Macam kad invitation gitu.
Ermm belek-belek, pengirimnya adalah dari DinersClub.

Menarikkan, bila derang offer free tiket, esklusif plak tu.
Excited dah ako ni..
Tapi bila baca perenggan seterusnya......

"To receive 2 FREE movie passess, all you need to do is SPEND RM800 to your Diners Club Card!"

arghhhhhhhhhhhhhhhh.................................
Marah betul ako ngan surat camni tau!!
Punya la excited kat awal-awal, sudahnyaa itu yang ako dapat.

Tidaakkk mungkin ako nak menghabiskan sebegitu banyak semata-mata nak dapatkan sekeping tiket yang hanya berharga RM10 atau lebih sket je pun.

 Gila! Gila! Gila!
Tak patut! Tak patut! Tak patut!

Nota Jemari: frust sambel marah ni..
Share:

3 comments:

  1. salam ret,
    ya sungguh tak patut.. memang menyakitkan hati.. kalo akak tu, udah 10 bakul dah akak maki hamun dinersclub tu.. caiitttt.... alamak, terover emo pulak..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.