Salam Tahun Baru 2011


"Happy New Year 2011"

Azam?
Takde kot..
Yang lepas-lepas pun masih belum tercapai lagi.

Semangat?
Ermmm.. harap-harap tahun baru ni akan menambahkan semangat untuk bekerja, berkeluarga, dan untuk diri sendiri.

Nota Jemari: Nak jadi 'orang baru', mungkin??!

7 comments:

  1. Selamat tahun baru 2011 untuk Retna..

    ReplyDelete
  2. thanks mat... tuk ko juga ye :)

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru ret.. apa azam tahun ni? kawin?? haha

    azam aku tahun ni taknak gi makan kat Batu Gajah, Batu Pahat, Batu Road Supermarket (ada lagi ker) dan juga taknak gi konsert Rock (batu gak tu)..

    ReplyDelete
  4. tak yah tggu thn baru nak wat azam kan.. hehehe..

    Selamat tahun baru 2011 utk anak omak ni.. moga bertambah2 semangat utk kerja..

    ReplyDelete
  5. thanks sumer,
    Samat tahun baru gak :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com