Saturday, January 1, 2011

Salam Tahun Baru 2011


"Happy New Year 2011"

Azam?
Takde kot..
Yang lepas-lepas pun masih belum tercapai lagi.

Semangat?
Ermmm.. harap-harap tahun baru ni akan menambahkan semangat untuk bekerja, berkeluarga, dan untuk diri sendiri.

Nota Jemari: Nak jadi 'orang baru', mungkin??!

7 comments:

  1. Selamat tahun baru 2011 untuk Retna..

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru ret.. apa azam tahun ni? kawin?? haha

    azam aku tahun ni taknak gi makan kat Batu Gajah, Batu Pahat, Batu Road Supermarket (ada lagi ker) dan juga taknak gi konsert Rock (batu gak tu)..

    ReplyDelete
  3. tak yah tggu thn baru nak wat azam kan.. hehehe..

    Selamat tahun baru 2011 utk anak omak ni.. moga bertambah2 semangat utk kerja..

    ReplyDelete
  4. thanks sumer,
    Samat tahun baru gak :)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.