Followers

Saturday, January 1, 2011

Salam Tahun Baru 2011


"Happy New Year 2011"

Azam?
Takde kot..
Yang lepas-lepas pun masih belum tercapai lagi.

Semangat?
Ermmm.. harap-harap tahun baru ni akan menambahkan semangat untuk bekerja, berkeluarga, dan untuk diri sendiri.

Nota Jemari: Nak jadi 'orang baru', mungkin??!

7 comments:

Mat Gebu said...

Selamat tahun baru 2011 untuk Retna..

AKO @ retna said...

thanks mat... tuk ko juga ye :)

Kasawari said...

Selamat tahun baru ret.. apa azam tahun ni? kawin?? haha

azam aku tahun ni taknak gi makan kat Batu Gajah, Batu Pahat, Batu Road Supermarket (ada lagi ker) dan juga taknak gi konsert Rock (batu gak tu)..

Sis-Lin said...

selamat thn baru awak..:)

Mommy kika said...

azam nak kawen tade ?

mekchu said...

tak yah tggu thn baru nak wat azam kan.. hehehe..

Selamat tahun baru 2011 utk anak omak ni.. moga bertambah2 semangat utk kerja..

AKO @ retna said...

thanks sumer,
Samat tahun baru gak :)