Thursday, January 27, 2011

Jemput makan kek

 "Nak kek?"
"Mana? Mana?"
"Tu, dalam kotak."

zasssss berlari-larian ke pantry amek pisau.

Nyumm................
Blueberry cheese kek.

Sedap!!!!!
Siyes ako cakap, sedap sesangat.
Ye la kan, dah nama pun homemade, konpom dan pasti sedap tanpa bahan pengawet!

Original from my oven.
Eh silap... bukan bukan, umah takde oven.
microwave apatah lagi..

~Hari kedua~

"eh gi la potong kek"
"aikk ada lagi?? Mana? mana?"
"Tu, atas meja."

zassssss berlarian lagi ke pantry amek pisau.

Kali ni makan tiramisu kek.
Nyummmu!! Macam makan kek eskrem. 
Erk lembut dan sangat memukau anak tekak ako.

Nah, inilah pembuat kek itu!
Thanks yazrul!
Baru sekarang berkesempatan ghase kek buatan ko.

Oh ye, buat kengkawan opis, ye ye yazrul adalah ahli baru kat department ako berkuatkuasa minggu lepas. 

Kek-kek yang dihasilkan dua hari ini adalah lebihan bahan tempahan yang dia terima. Ada lebih bahan, maka dia buatkan sebiji untuk kami rasa. Tengkiu! Tengkiu! 

psstt pasni nak soh buat kek perasa vanilla *wink*

Nota Jemari: Jangan gemuk sebab makan kek....

9 comments:

  1. aiyo ret, orang laki2 tu buat kek.. tertunduk malu akakk.. abih anak omak tahu makan jer, bila lagi nak buat kekk...?

    ReplyDelete
  2. ye lah, orang dapat bonus banyak, boleh la beli tudung mahal2 kat ariani..

    ReplyDelete
  3. heheh.. sajer jer bagi ret pening ..

    ReplyDelete
  4. yazrul, bila nak pindah seremban pulak.. hehehehae... untung nye dapat opismate pandai wat kek.. jelesssssss..

    ReplyDelete
  5. Ann,
    yup dia amek order... :-)

    kak aanas,
    ye kak dia mmg minat bab2 buat kek tu.. saya??? erkkk *tunduk malu.. ye saya tau makan je kak.. nak masak pun terkial2 lagi kak ooii..

    eh mana de ariani... tak mampu la kak. tu beli kat jalan TAR , masjid india je pun...

    mekcu,
    heheheheh nnt kita tlg tanyakan ye ;p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.