, ,

Kalendar oo kalendar

Dah masuk tahun baru 2011 dah pun kang.
Sejak sebelum masuk tahun baru lagi jenuh ako mencari kalendar.
Klu kalendar meja tu memang berlambak arr tapi yang ako nak kalendar dinding.

Memang tetiap tahun tak pernah pun takde kalendar kat umah ni. Tapi ntah, tahun ni plak ghase susah sungguh nak dapat kalendar 2011.

Ini kalendar 2010.
Kalendar kuda, owang panggil.
Sangat bagus kalendar ni.
Besar dan terang!

Ako pasti klu owang-owang tua memang suka kalendar jenis camni. Dari jauh je dah leh nampak sebiji-sebiji nombor tarikh yang tertera. Senang kan ;-)

Ni kalendar 2011.
Kalendar kuda juga ni.
Tapi kecik la sket daripada yang atas tu.

Alhamdulilah, terima kasih la pada kak een yang sudi 'derma' kalendar lebihan kat umah dia.

Hehheh cuba bezakan.
Perghhhhh berganda-ganda beza nya kan.
Jadi laaaaa daripada takde langsung.

Tengkiu kak een!!!

Nota Jemari: Konpom kena pinjam kanta pembesar kak maznah ni...!
Share:

3 comments:

  1. haih sama la ngan aku kak, thn ni kalender dinding ada satu je, thn depan bg satu ye kalender meja tu, haha.

    ReplyDelete
  2. ch@,
    hehehhe klu taun depan ada dapat lebih, kita roger awak k ;-)

    ann,
    heeehehe jadi la kannnn :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.