Followers

Monday, January 24, 2011

Kalendar oo kalendar

Dah masuk tahun baru 2011 dah pun kang.
Sejak sebelum masuk tahun baru lagi jenuh ako mencari kalendar.
Klu kalendar meja tu memang berlambak arr tapi yang ako nak kalendar dinding.

Memang tetiap tahun tak pernah pun takde kalendar kat umah ni. Tapi ntah, tahun ni plak ghase susah sungguh nak dapat kalendar 2011.

Ini kalendar 2010.
Kalendar kuda, owang panggil.
Sangat bagus kalendar ni.
Besar dan terang!

Ako pasti klu owang-owang tua memang suka kalendar jenis camni. Dari jauh je dah leh nampak sebiji-sebiji nombor tarikh yang tertera. Senang kan ;-)

Ni kalendar 2011.
Kalendar kuda juga ni.
Tapi kecik la sket daripada yang atas tu.

Alhamdulilah, terima kasih la pada kak een yang sudi 'derma' kalendar lebihan kat umah dia.

Hehheh cuba bezakan.
Perghhhhh berganda-ganda beza nya kan.
Jadi laaaaa daripada takde langsung.

Tengkiu kak een!!!

Nota Jemari: Konpom kena pinjam kanta pembesar kak maznah ni...!

3 comments:

ch@ said...

haih sama la ngan aku kak, thn ni kalender dinding ada satu je, thn depan bg satu ye kalender meja tu, haha.

Nik Nurehan said...

small nya kelender dia! hehe

AKO @ retna said...

ch@,
hehehhe klu taun depan ada dapat lebih, kita roger awak k ;-)

ann,
heeehehe jadi la kannnn :p