Followers

Monday, January 24, 2011

Mencari CALON ISTERI KEDUA untuk SUAMI

Dapat forarded email.
Ermmm menarik betul iklan ni.
Tapi betul ke idak, idok le ako pasti ye.
Sekadar berkongsi sesuatu yang menarik pembacaan ako.

Renung-renungkan lah.
Selamat beramal.

~klik gambar untuk pemBESARan~

Nota Jemari: Notis ini dlekatkan di pintu surau perempuan di UK, Labuan.

5 comments:

Aanas said...

salam ret..
takot baca.. tengok syarat2 tuh macam mengalu2kan semua kategori.. sat lagi bukan 2 jer tambah, terus cukup kuota 4, sebab calon2 yang datang ganteng2.. heheh.. ada berann..

iniialahaku said...

wow..dgn pnuh rela hati ni..bgus gak dia letak kat surau..tpi bila dipikir2kan blik,yg pegi surau ni slalunya ngan laki masing2..hehe

AKO @ retna said...

salam kak,
hehehhe saya yg baca ni pun ngeri kak... ishh ada ke yang sanggup ek? :p

En Aku,
part tu tak pasti la kan, maybe sedara mara ke, adik, kakak, mak dia ke yg janda... haahha

mana tahu ada yang sesuai :p

umi_e said...

Alamat cam tak lengkap je...

* Bertuah eeekkk dapat isteri prihatin terhadap suami ;)

AKO @ retna said...

kak e,
takut gak klu isteri terlampau prihatin sangat camni... bukan apa takut ada udang sebalik mi sup heheh :p