, ,

Berbuka @ Sri Tempua

Hajat nak berjumpa dengan Aza.
Alang-alang ajak la dia berbuka sekali.
Pastu alang-alang lagi ajak la mereka sekali.
Maka, setelah ditolak tambah bahagi darab segalanya,
mereka sahaja yang dapat join berbuka semalam petang.

Alhamdulilah!

Muka masih ceria lagi ni walau kelaparan sudah melanda.
Macam biasa JUN & Family tetap mengungguli carta kelewatan MSJBOX.
Takde sesape boleh menandingi beliau sekeluarga buat masa ni.
Muahaahahhaa.....

Budak yang asek dok tanya ,"IBU, bila nak buka ni? Iman dah lapar"
Sabar ye Iman.
Awak memng KUAT!!

Yehaaaaaa....
Bapak lama x jumpa ngan Aza ni.
Dah bertahun kan aza kan?!
Kebetulan si aza ada pesan nak beli duit syiling baru,
tu yang akhirnya berjumpa juga kita setelah sekian lama.

Kedai yang banyak tinggalkan nostalgia dan memori indah dan pahit kepada ako.
Especially kenangan 19 Jun 2011.
Kowang, kowang dan kowang memang KIJAM waktu tu!!
Dushh dushh.. psstt ingat kah???? bluwekkkkk mencikkkk tapi suka sebenarnya muhaahaha ;p
LAP kowang laaa forever!!

Dan sebagai melengkapkan korum, taadaaaa.
Tengkiu sumer..
Sok sok kita gatther-gather raya plak ye.

Selamat bersahur plak untuk arini ye!

Nota Jemari: Salam update dari LCCT... huarghhh ngant0knyaa!!!
Share:

2 comments:

  1. Wahhhh..dilla pun ada? Jun pun ada? bestnyaaaaaaaaaa!!!!

    weiii nape x miss col aku? kan dh lepas aku punya sahur..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. ehehehhe alamakkk takut nak call, ganggu mimpi ko :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.