Followers

Saturday, August 13, 2011

Berbuka @ Sri Tempua

Hajat nak berjumpa dengan Aza.
Alang-alang ajak la dia berbuka sekali.
Pastu alang-alang lagi ajak la mereka sekali.
Maka, setelah ditolak tambah bahagi darab segalanya,
mereka sahaja yang dapat join berbuka semalam petang.

Alhamdulilah!

Muka masih ceria lagi ni walau kelaparan sudah melanda.
Macam biasa JUN & Family tetap mengungguli carta kelewatan MSJBOX.
Takde sesape boleh menandingi beliau sekeluarga buat masa ni.
Muahaahahhaa.....

Budak yang asek dok tanya ,"IBU, bila nak buka ni? Iman dah lapar"
Sabar ye Iman.
Awak memng KUAT!!

Yehaaaaaa....
Bapak lama x jumpa ngan Aza ni.
Dah bertahun kan aza kan?!
Kebetulan si aza ada pesan nak beli duit syiling baru,
tu yang akhirnya berjumpa juga kita setelah sekian lama.

Kedai yang banyak tinggalkan nostalgia dan memori indah dan pahit kepada ako.
Especially kenangan 19 Jun 2011.
Kowang, kowang dan kowang memang KIJAM waktu tu!!
Dushh dushh.. psstt ingat kah???? bluwekkkkk mencikkkk tapi suka sebenarnya muhaahaha ;p
LAP kowang laaa forever!!

Dan sebagai melengkapkan korum, taadaaaa.
Tengkiu sumer..
Sok sok kita gatther-gather raya plak ye.

Selamat bersahur plak untuk arini ye!

Nota Jemari: Salam update dari LCCT... huarghhh ngant0knyaa!!!

2 comments:

Sis-Lin said...

Wahhhh..dilla pun ada? Jun pun ada? bestnyaaaaaaaaaa!!!!

weiii nape x miss col aku? kan dh lepas aku punya sahur..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

AKO @ retna said...

ehehehhe alamakkk takut nak call, ganggu mimpi ko :p