Followers

Tuesday, August 2, 2011

Happy Birthday in advance, ABIN

Ahad ako g jenjalan ngan ABIN.
Then baru teringat, 7 Ogos nanti besday dia.
Tapi tengah bulan puasa.
Maka, tetiba datang idea nak celebrate awal sket.

Cecepat beli kek.
Simple sudah!
Bukan sumer orang nak makan kek kan.
Yang penting ada patung 'emon' (doraemon).

Bukan main suka lagi si ABIN.
Excited sungguh dia.
Lebih-lebih lagi bila kitorang nyanyi lagu hepi besday.
Sengih memanjang je tuh.

Very very excited!!
Tak sabar nak gigit emon tu.

Dan abesh je makan kek, dok ke hulu hilir bawa patung ipin upin sambel nyanyi lagu hepi besday!
Pastu paksa-paksa kita soh nyanyi sama-sama dia lagi.
Adehh..... pape pun,

Happy birthday yang ke 3 tahun!
Moga jadi anak yang soleh dan yang penting, 
jangan noti-noti dan jangan buli-buli orang lain , OK!

Cayanggg ABIN!
Nanti raya kita raya ame-ame ye!! ;-)
MMuuuuuaaacchhh

Nota Jemari: 7 Ogos 2008 ~ 7 Ogos 2011

7 comments:

BONDAROCK said...

bukan main lagi tersengih dia eh? hehehehehehe...excited !

Sis-Lin said...

Hepi besday in advance Abin!... :)
bukan main tembam ye dia..mcm aunty nana jugak..hahahaaaaaaaaaaaaa

AKO @ retna said...

dila,
tau xpe...
sepanjang masa dok nyanyi lagu hepi besday!!

lin,
erkk dushh duhss.. ako tembam comei je pungggg:p

nizamsani said...

maaf ye.tergelak tengok doraemon atas kek tu.hehehe. selamat hari lahir abin. peace!

Pink Diva™ said...

Advance happy birthday Abin..:)

kemang~ said...

hepi befday ABINNN :D

AKO @ retna said...

nanti klu ABIN dah besar, dia baca kat sini, musti dia akan jawab,

"tengkiu uncle & aunty sumer for da wish;-)"