Friday, August 19, 2011

Popia Basah

Terbau-bau keenakan popia sambal basah nih.
Perghhh memang klu x poser, selamat dah ako ngap masuk mulut.
Aishh.. lambat lagi ek nak berbuka?

Sabar sabar..

Nota Jemari: Arini buka ngan laksa johor..

12 comments:

  1. wah sedapnya..tgk pon mmg da terliur..huhu..
    kita lak bebuka ngn nasi aym..td dpt msa majlis khatam..

    ReplyDelete
  2. hehehe ok la tu..
    jangan membazirkan ..
    makan je apa yang ada :)

    ReplyDelete
  3. haah..betul tue..tp ni mcm nk mkn roti john..sedap..da bape hari da sik mkn roti john aje..hahaha..tp memang sedap la..

    ReplyDelete
  4. roti john klu panas2 memang sedapp..
    marbelsss.. nak nak klu sos cili n mayonis nya banyak,perghh!!

    ReplyDelete
  5. kalo popia yg kulit putih tu di panggil popia basah kan.. itu pun sodap tu..

    ehem ehem, sampul duit raya + kad raya udah nyampee.. sukanyaaaa.. kaler merah tu cantik.. thanks ako..

    ReplyDelete
  6. ha yg tu mmg betul2 basah eheh
    yg ni goreng salut sambal nampak lembab2 gitu... likat2 gitu hehe

    orait udah sampe ye, ;-)

    ReplyDelete
  7. lama dah tak pekena yg ni...nak carik lah :)

    ReplyDelete
  8. fatt,
    nyumm ako beli pun sebb dh lma juga x makan ehhe

    ReplyDelete
  9. feveret aku nih =_=
    (pejam mata, telan air liur)
    sepanjang ramadhan ni aku belum jumpa yg betul2 sedap.
    laswik beli kat sasana, lembikk..
    aku nak yang rangup.

    mana nak carik?

    ReplyDelete
  10. heeehe ntah.. so far ako telan yg ni ok jer.. hahah asal ada pedas2 dah cukup bagi ako :p

    ReplyDelete
  11. o tidak!!! ia kelihatan sangat sedap.. terliur jap.. :)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.