, ,

Popia Basah

Terbau-bau keenakan popia sambal basah nih.
Perghhh memang klu x poser, selamat dah ako ngap masuk mulut.
Aishh.. lambat lagi ek nak berbuka?

Sabar sabar..

Nota Jemari: Arini buka ngan laksa johor..
Share:

12 comments:

  1. wah sedapnya..tgk pon mmg da terliur..huhu..
    kita lak bebuka ngn nasi aym..td dpt msa majlis khatam..

    ReplyDelete
  2. hehehe ok la tu..
    jangan membazirkan ..
    makan je apa yang ada :)

    ReplyDelete
  3. haah..betul tue..tp ni mcm nk mkn roti john..sedap..da bape hari da sik mkn roti john aje..hahaha..tp memang sedap la..

    ReplyDelete
  4. roti john klu panas2 memang sedapp..
    marbelsss.. nak nak klu sos cili n mayonis nya banyak,perghh!!

    ReplyDelete
  5. kalo popia yg kulit putih tu di panggil popia basah kan.. itu pun sodap tu..

    ehem ehem, sampul duit raya + kad raya udah nyampee.. sukanyaaaa.. kaler merah tu cantik.. thanks ako..

    ReplyDelete
  6. ha yg tu mmg betul2 basah eheh
    yg ni goreng salut sambal nampak lembab2 gitu... likat2 gitu hehe

    orait udah sampe ye, ;-)

    ReplyDelete
  7. lama dah tak pekena yg ni...nak carik lah :)

    ReplyDelete
  8. fatt,
    nyumm ako beli pun sebb dh lma juga x makan ehhe

    ReplyDelete
  9. feveret aku nih =_=
    (pejam mata, telan air liur)
    sepanjang ramadhan ni aku belum jumpa yg betul2 sedap.
    laswik beli kat sasana, lembikk..
    aku nak yang rangup.

    mana nak carik?

    ReplyDelete
  10. heeehe ntah.. so far ako telan yg ni ok jer.. hahah asal ada pedas2 dah cukup bagi ako :p

    ReplyDelete
  11. o tidak!!! ia kelihatan sangat sedap.. terliur jap.. :)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.