Followers

Friday, August 19, 2011

Popia Basah

Terbau-bau keenakan popia sambal basah nih.
Perghhh memang klu x poser, selamat dah ako ngap masuk mulut.
Aishh.. lambat lagi ek nak berbuka?

Sabar sabar..

Nota Jemari: Arini buka ngan laksa johor..

12 comments:

cikyatz said...

wah sedapnya..tgk pon mmg da terliur..huhu..
kita lak bebuka ngn nasi aym..td dpt msa majlis khatam..

AKO @ retna said...

hehehe ok la tu..
jangan membazirkan ..
makan je apa yang ada :)

cikyatz said...

haah..betul tue..tp ni mcm nk mkn roti john..sedap..da bape hari da sik mkn roti john aje..hahaha..tp memang sedap la..

AKO @ retna said...

roti john klu panas2 memang sedapp..
marbelsss.. nak nak klu sos cili n mayonis nya banyak,perghh!!

mekchu said...

kalo popia yg kulit putih tu di panggil popia basah kan.. itu pun sodap tu..

ehem ehem, sampul duit raya + kad raya udah nyampee.. sukanyaaaa.. kaler merah tu cantik.. thanks ako..

AKO @ retna said...

ha yg tu mmg betul2 basah eheh
yg ni goreng salut sambal nampak lembab2 gitu... likat2 gitu hehe

orait udah sampe ye, ;-)

fatt said...

lama dah tak pekena yg ni...nak carik lah :)

AKO @ retna said...

fatt,
nyumm ako beli pun sebb dh lma juga x makan ehhe

wos said...

feveret aku nih =_=
(pejam mata, telan air liur)
sepanjang ramadhan ni aku belum jumpa yg betul2 sedap.
laswik beli kat sasana, lembikk..
aku nak yang rangup.

mana nak carik?

AKO @ retna said...

heeehe ntah.. so far ako telan yg ni ok jer.. hahah asal ada pedas2 dah cukup bagi ako :p

watyz said...

o tidak!!! ia kelihatan sangat sedap.. terliur jap.. :)

AKO @ retna said...

hhehee mmg sedap pun... ;)