Followers

Wednesday, August 17, 2011

Zakat 2011

Kowang dah bayar zakat?
Alhamdulilah, macam tahun-tahun lepas, sekali lagi pihak zakat sudi buka kaunter kat surau opis ako ni.
Senang juga la.
Al-maklum ako ni kan pemalu sket.
Nak bayo zakat kat soping complex sengsorang.. auwww ako segan.
So, bila kaunter zakat ada kat opis ni, keMALUan tu kurang la sket.

Ye ye... rasa nya dah 4 tahun ako bayar zakat sendiri.
Dulu tu arwah ABAH yang tolong bayarkan.
Bila arwah dah takde ni, kena la pepandai sendiri gi membayo nya ye.

Zakat kat kolumpo ni masih lagi sama macam tahun lepas iaitu RM7.
Pada yang belum bayar, masih sempat lagi..
Jangan tunggu hingga saat akhir ye.
Kang melepas, rugi!

Selamat Membayar Zakat.

Nota Jemari: Zakat pendapatan, tolak gaji je la setiap bulan.

2 comments:

AdanyaKauUntukku said...

takot terlepas date..insyaallah ingat kot no

AKO @ retna said...

heeheh tu la ako jap lagi kang nak g bayor.. harap2 tak terlupa laaa

al-maklum sibuk nak menyoping hehe