, ,

Happy Birthday, ABIN!!

Hoyeeeee!!!!
Hari ni bertambah lagi setahun umur ABIN...
Bertambah umur, bertambah nakal, bertambah degil dan bertambah 'cerdik' nya.


"Happy 4th Birthday, ABIN!!!"

Nanti claim 'cake' dari mama ye.
Aunty nana takde duit nak beli kek hahhaa :p


Nanti aunty nana bawa ABIN jenjalan gi genting lagi ek.
Kita deting berdua je tau..

So, ABIN,
Dah besar dah pun kan.
Be a good boy.
Jangan BULI adik.
Jangan nangis-nangis cam girl-girl.
Yang penting, jadi budak baik dan anak yang soleh, OK ;-)

Nota Jemari: 4 tahun dah ek... ermm
Share:

5 comments:

  1. sebaya fhim rupanya abin nieH..tapi lebih bijak dari fahim..huwaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. happy belated besday. selang sehari je dr auntie la. sebaya la anak kite. thn 2008 kan..

    ReplyDelete
  3. Ila ^ watyz

    Sebaya la tu ngan anak2 kowang ek..
    hehehe...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. eh silap la selang 2 hr. tu 7hb saya 5hb... :)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.