Friday, January 10, 2014

Kalendar berKUDA, please!!


Mana nak cari kalendar kuda camni eh???
Dah masuk tahun baru ni tapi satu kalendar pun ako x dapat lagi ni.
Aishh...... korang ada extra tak?

Nota Jemari: kalendar meja pun xde juga .... huhu

4 comments:

  1. laaa,, apsal tak cakap,,,
    aku dah kasi orang dahhh

    ReplyDelete
  2. Hahahaha leee ko nak ke? nnti aku bagi, PAU ROSLAN punya, uma mak aku melambak hahahaha kan suami Lyea tu keje situ hehehe

    nnti ko dtg aku bagi ye...

    ReplyDelete
  3. hoyeee!!
    Nak nak!

    kalendar meja ada x? ehehe

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.