Followers

Monday, January 13, 2014

Kenduri kesyukuran & Aqiqah

First of all, tahniah Angah sebab dapat baby aritu.
Bukan satu tapi sekali 2...
Seronok dengar bila orang dapat baby kembar ni. 
Asal la keturunan belah kita xde yang kembar eh angah? hahaha


Semalam gi kenduri qiqah anak sepupu ako kat sri kembangan.
Majlis start dalam kul 12.30 tghari.
Ako sampai je dah pukul 2 lebih.
Konpom la sampai-sampai baby pun dah membuta kan.


Alolo.... tomei nya derang.
Arghhh cecepat la nak dapat baby ni...


Thanks Angah sebab jemput kitorang.
Klu ada makan-makan, jangan segan-segan jemput kitorang lagi. 
hehehe....

Tahniah lagi sekali!
Moga dedua baby membesar dengan sihat dan jadi insan yang solehah.

Nota Jemari: tak makan pun kambeng tapi balik tu terus saket kepala yang dasyat!

4 comments:

Sis Lin said...

Eh eh kembar?? comeynyaaaaa...

Rettt...seriusly aku suke tgk gambo ko yg ni, comeynyaaaa...berseri2 gitu, mcm ada sesuatu, ke seri pengantin ek..lalalalalala

anakomak said...

bestkan dapat kembar...
meriah hidup...
sekali beranak terus dapat 2 hahaha...

seri?
oitt oitt tu seri 'NUR' flash je kot hahahaha..... :D

Sis Lin said...

Iyeee lain beno muka ko tu, cucuk ke? hahahaha

Tu tudung baru ke tu?

anakomak said...

apa barang men cocok cocok plak ni hahaha....

tudung beli dah lama, br je pakai.. :p