Thursday, January 16, 2014

Orang BUJANG boros???


GUrlppp.....
Ngeri OK!!

Betul ke
  "orang BUJANG banyak BERHUTANG?"

erkk ako la tu hahahaha 
ok cer korang baca artikel kat bawah ni;






Nota Jemari: Peringatan untuk diri sendiri... gurlpp... erkk....

4 comments:

  1. Alamak jm pun boros gak ni aduhai ye lah mentang hidup bujang kan so belanja tuk diri sendiri je tp x lah sampai tahap perlu rujuk AKPK lg :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... ye la JM... btul jgk kn bila nujang ni kita x pk org lain dh kn haha

      Delete
  2. Tiap2 thn br, berazam nak menabung tapi akhir tahun, takda juga nampak hasilnya.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha sama la kita... ujung thn cam byk plk duit kuar

      Delete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.