Followers

Thursday, January 16, 2014

Orang BUJANG boros???


GUrlppp.....
Ngeri OK!!

Betul ke
  "orang BUJANG banyak BERHUTANG?"

erkk ako la tu hahahaha 
ok cer korang baca artikel kat bawah ni;






Nota Jemari: Peringatan untuk diri sendiri... gurlpp... erkk....

4 comments:

Jari Manis said...

Alamak jm pun boros gak ni aduhai ye lah mentang hidup bujang kan so belanja tuk diri sendiri je tp x lah sampai tahap perlu rujuk AKPK lg :-)

anakomak said...

Hehe... ye la JM... btul jgk kn bila nujang ni kita x pk org lain dh kn haha

ShirVen said...

Tiap2 thn br, berazam nak menabung tapi akhir tahun, takda juga nampak hasilnya.....

anakomak said...

Hahaha sama la kita... ujung thn cam byk plk duit kuar