,

Orang BUJANG boros???


GUrlppp.....
Ngeri OK!!

Betul ke
  "orang BUJANG banyak BERHUTANG?"

erkk ako la tu hahahaha 
ok cer korang baca artikel kat bawah ni;






Nota Jemari: Peringatan untuk diri sendiri... gurlpp... erkk....
Share:

4 comments:

  1. Alamak jm pun boros gak ni aduhai ye lah mentang hidup bujang kan so belanja tuk diri sendiri je tp x lah sampai tahap perlu rujuk AKPK lg :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... ye la JM... btul jgk kn bila nujang ni kita x pk org lain dh kn haha

      Delete
  2. Tiap2 thn br, berazam nak menabung tapi akhir tahun, takda juga nampak hasilnya.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha sama la kita... ujung thn cam byk plk duit kuar

      Delete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.