McD pun McD laaa...

Memula dah order pizza hut. Soh je delivery ke opis ako. Alih2 6.45 derang call, katanya x dapat nak hantar. Aiyakkk frust le member sowang tuh. Mood jatuh merundum dek x dapat nak makan pizza. Eh bukan ako arr.. itu kawan ako! Setelkan sket keje, sambel pikir nak makan apa. Last2 decide berjalan kaki menuju ke Sogo. McD je la dengan harapan tak ramai le owang.

Sesampai je kat sana, erkk adussss penuh! Niat nak makan je kat sana. Sebabkan dah takde tempat nak melepak, so kitrg decide just take away je la mcD itu. On the way balik opis, buka time. Seteguk air sebagai pembuka poser.

Jejak kaki kat opis, terus gi solat dulu. Then, baru la dengan aman nya kami menikmati hidangan mcD memasing. Nyummyy... slurpp... burlppp.. oppss..
Kenyang dah, dan kitrg pun dengan bersemangat meneruskan keje yg terbengkalai itu.

Minggu ni minggu ako makan fast food. Dan kowang jangan heran klu tetiba berat ako naik mendadak. Erkkk tidakkkkkkk!!!!!!

Nota Jemari: jom joging!
Share:

4 comments:

  1. aku rasa sekrg ni pun ada perubahan kat bentuk rupa ko.. dah makin mengembang macam sheiro pulak wa ka ka...

    ko makan apa tu.. Mek Ciken eh..

    ReplyDelete
  2. hoitttt byk lak ko punya shiero...
    kijamm kijamm..
    xpe xpe.. nnt ako kecutkan balik, jgn jeles, lg encem dr shiero ko tuh..

    bluwekkk :p

    ReplyDelete
  3. takde arr,,,,
    tak beh nk makan bubur.. ;)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.