,

Si putih cedera lagi?

Kowang nampak tak tu?? Ako baru pasan petang semalam. Masa sampai2 je kat umah tetiba nak belek2 si putih nih. Dan punya la rasa x beh bila nampak kesan tu. Erkk... camne si putih nya body leh x sama nih?? Bila masa ako eksiden? Bumper tu klu tolak ke dalam sket baru le badan si putih sama rata. UIshh... klu nak dikatakan pasal ako langgar divider aritu, erkkk ako langgar belah kanan tapi bumper terkluar tu belah kiri? Uishhh takkan effect dia berlawanan plak ek?? Aiyakk... ni yg ngeri nih. Tak suker tul la klu si putih cedera. Patut la sejak dua menjak ni bila ako bw si putih, ako rasa x sedap ati. Tambah x beh bila ada dengar 'sesuatu'. Erkk adakah itu bunyi bumper yg terkluar itu???

"Oh tidakkkkkkkkkkkkk!!!"

Jangan la si putih merajOk n buat hal dalam ms terdekat nih. Adehhh... Tengah dok pikir, camne si putih leh cedera nih??

Nota Jemari: baru 2 tahun bersama..
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.