Tag dari DEE

Kena TAG lagi. Alahaii kali ni dari budak ini pulak.. SO layan kan aje ek...

3 PERKARA - RAMADHAN

1 ) BERIKAN PENDAPAT MENGENAI PASAR RAMADHAN DI KAWASAN ANDA.
Alamak tahun ni boleh dikira ngan jari, baru 2 kali je ako pegi pasar ramadhan. Rasanya sama je kot cam tahun2 lepas. Ada kuih-muih, lauk-pauk, air beraneka warna.. ishh mmg mcm2 la ada. Cuma sediakan duit aje kat situ.

2) APA YANG ANDA SUKA DI DALAM BULAN RAMADHAN YANG TIADA DI DALAM BULAN LAIN.
SUKA??? erkkk suker ke ek? Rasa mcm TERpaksa je nih. muahahhaa.. Bangun awal2 pagi sebelum subuh. Laaa opkos la tuk bersahur tapi tahun ni lagi sekali, boleh dikira bape kali je ako bangun sahur weii... Lagi satu, boleh tgk mcm2 juadah ada dijual taim2 bln poser nih.

3) SIAPA ANDA DI DALAM BULAN RAMADHAN INI
Rajin MASAK!! Tapi rasa nya mcm TERpaksa jugak tu…muahhahahaa.. kang x masak, x makan lak adek ako yg sowang tuh.


3 PERKARA-SYAWAL

1)KEUTAMAAN PERSIAPAN SYAWAL UNTUK…
Ermmm... taun ni xde persiapan sangat pun. Takde apa yg nak diutamakan sbb org2 UTAMA pun dah xde lagi.. uwaaaaa..... *x beh la soklan nih*

2)DENGAN SUASANA EKONOMI SEKARANG, ADAKAH IANYA AKAN MENJEJASKAN SYAWAL ANDA??
ADA!!!!! huwaaaaa...... Gaji sudah abesh... BONUS pun hampir2 habesh jugak nih.. No No duit tu bukan tuk raya tapi tuk bayar segala hutang piutang. Huwaaaaa... konpom pas raya ako poser balik nih.. Iskk.....

3) VISI SELEPAS SYAWAL?
Nak KURUS!!!!…
sbb konom ms raya sok, makan banyak.. gurlpp..

Nota Jemari: OK Dee, akak dah jwb TAG ni...

Share:

2 comments:

  1. salam kak ret, tq sudi gak buat tagged ni eh? suka2...sangat suka...akak take care eh?

    ReplyDelete
  2. salam dee...

    klu ada masa, tarak hal punya ;)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.