Followers

Tuesday, September 9, 2008

WOW, merah tu!!!

WOW, dasyat gilerrr!!!!!...
i teruja banget seh...
Giler.. mmg ako giler.. MERAH tuh!!!
Adussss...... awat la ako jumpa ngan dia ni lambat sangat..
Pape pun, i dah jatuh cinta pandang pertama kat you.

Oh tidaakkkkk... harus kah ako menduakan di putih?
Oh ako pasrah..

Adussss reez, mau pengsan akak dah nih... Tak tahan dah nih.. Harus someone menahan napsu gelora muda ako ni weii.... Help me!!!!

Nota Jemari: blink blink biji mata ako tgk si merah..

9 comments:

iEn said...

aduiii slow tol tenet malam nih.. xdpt nak view gambaQ tuuu :(

AKO said...

laaa ye ker??
xpe xpe ada bnyk ari n masa lagi ien.. sabaq naaa...

Reez said...

Ha ha.. Tak tahu... Napsu gelora muda sudah datang... Hehehee...

Sabar kak, sabar... Banyakkan mengucap... Banyakkan istighfar...

Insya Allah, ada rezeki leh dapat satu... Banyakkan berdoa ek...

Si putih tu dah berapa lama dengan akak?

:D

AKO said...

tgh bersabar la ni reez... ehhe si putih baru 2 tahun... bln 2 tahn depan genap la 3 tahun.. iskk...

farah amoi said...

weihh..nape nama aku d pangkah?

Masy said...

merah ni baru kuar ke? apsal rasa mcm dah penah nmpk? ke sy salah tgk ehehehhe

AzurA said...

uihkz..nko..lain benar merahnyer...bior betul... rasa cam nak je aku makan keta nin...

Am said...

anakomak, susah2 cat aja siputih jadi semerah hehehe

Am pun minat warna merah juga tapi kereta Am tak ada warna merah yg Am minat pula hehehe

AKO said...

farah,
tu tanda nya blog ko dah pernah diklik

masy,
ni pesona yg baru edition dik ;)

zura,
uishh poserr arr... kang batal kang...

AM,
erkk tukar cat putih jd merah?? ermm gud idea gak tuh.. akan dipertimbangkan hehehe