Tuesday, September 9, 2008

WOW, merah tu!!!

WOW, dasyat gilerrr!!!!!...
i teruja banget seh...
Giler.. mmg ako giler.. MERAH tuh!!!
Adussss...... awat la ako jumpa ngan dia ni lambat sangat..
Pape pun, i dah jatuh cinta pandang pertama kat you.

Oh tidaakkkkk... harus kah ako menduakan di putih?
Oh ako pasrah..

Adussss reez, mau pengsan akak dah nih... Tak tahan dah nih.. Harus someone menahan napsu gelora muda ako ni weii.... Help me!!!!

Nota Jemari: blink blink biji mata ako tgk si merah..

9 comments:

  1. aduiii slow tol tenet malam nih.. xdpt nak view gambaQ tuuu :(

    ReplyDelete
  2. laaa ye ker??
    xpe xpe ada bnyk ari n masa lagi ien.. sabaq naaa...

    ReplyDelete
  3. Ha ha.. Tak tahu... Napsu gelora muda sudah datang... Hehehee...

    Sabar kak, sabar... Banyakkan mengucap... Banyakkan istighfar...

    Insya Allah, ada rezeki leh dapat satu... Banyakkan berdoa ek...

    Si putih tu dah berapa lama dengan akak?

    :D

    ReplyDelete
  4. tgh bersabar la ni reez... ehhe si putih baru 2 tahun... bln 2 tahn depan genap la 3 tahun.. iskk...

    ReplyDelete
  5. merah ni baru kuar ke? apsal rasa mcm dah penah nmpk? ke sy salah tgk ehehehhe

    ReplyDelete
  6. uihkz..nko..lain benar merahnyer...bior betul... rasa cam nak je aku makan keta nin...

    ReplyDelete
  7. anakomak, susah2 cat aja siputih jadi semerah hehehe

    Am pun minat warna merah juga tapi kereta Am tak ada warna merah yg Am minat pula hehehe

    ReplyDelete
  8. farah,
    tu tanda nya blog ko dah pernah diklik

    masy,
    ni pesona yg baru edition dik ;)

    zura,
    uishh poserr arr... kang batal kang...

    AM,
    erkk tukar cat putih jd merah?? ermm gud idea gak tuh.. akan dipertimbangkan hehehe

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.