WOW, merah tu!!!

WOW, dasyat gilerrr!!!!!...
i teruja banget seh...
Giler.. mmg ako giler.. MERAH tuh!!!
Adussss...... awat la ako jumpa ngan dia ni lambat sangat..
Pape pun, i dah jatuh cinta pandang pertama kat you.

Oh tidaakkkkk... harus kah ako menduakan di putih?
Oh ako pasrah..

Adussss reez, mau pengsan akak dah nih... Tak tahan dah nih.. Harus someone menahan napsu gelora muda ako ni weii.... Help me!!!!

Nota Jemari: blink blink biji mata ako tgk si merah..
Share:

9 comments:

  1. aduiii slow tol tenet malam nih.. xdpt nak view gambaQ tuuu :(

    ReplyDelete
  2. laaa ye ker??
    xpe xpe ada bnyk ari n masa lagi ien.. sabaq naaa...

    ReplyDelete
  3. Ha ha.. Tak tahu... Napsu gelora muda sudah datang... Hehehee...

    Sabar kak, sabar... Banyakkan mengucap... Banyakkan istighfar...

    Insya Allah, ada rezeki leh dapat satu... Banyakkan berdoa ek...

    Si putih tu dah berapa lama dengan akak?

    :D

    ReplyDelete
  4. tgh bersabar la ni reez... ehhe si putih baru 2 tahun... bln 2 tahn depan genap la 3 tahun.. iskk...

    ReplyDelete
  5. merah ni baru kuar ke? apsal rasa mcm dah penah nmpk? ke sy salah tgk ehehehhe

    ReplyDelete
  6. uihkz..nko..lain benar merahnyer...bior betul... rasa cam nak je aku makan keta nin...

    ReplyDelete
  7. anakomak, susah2 cat aja siputih jadi semerah hehehe

    Am pun minat warna merah juga tapi kereta Am tak ada warna merah yg Am minat pula hehehe

    ReplyDelete
  8. farah,
    tu tanda nya blog ko dah pernah diklik

    masy,
    ni pesona yg baru edition dik ;)

    zura,
    uishh poserr arr... kang batal kang...

    AM,
    erkk tukar cat putih jd merah?? ermm gud idea gak tuh.. akan dipertimbangkan hehehe

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.