Wednesday, October 8, 2008

Boleh tak...


Boleh tak kowang jangan citer pasal raya kat sini?

Tengkiu!

Nota Jemari: hurm...

14 comments:

  1. okek2.. kite citer raye deepavali plak.. nak merukuuuu! uhuhu

    ReplyDelete
  2. ok ok.. tapi ret.. perlu lah tabah dan cekal.. yang pergi tetap pergi.. tak boleh ler ret bersedih ya..

    mungkin tujuaan kawan2 ajak raya ker atau cerita raya ker.. nak kasi ret bergembira gak.. apa guna kawan2 kan kalau sorang sedih sorang gembira...

    ReplyDelete
  3. ien,
    cett... maruku pi cr kat kedai mamak laa...

    kasawari,
    kdg2 boleh la nk gumbira2 tapi kadg2 gumbira terlalu pun makin tambah hiba...

    aniwei thanks..

    *tetap x leh nk terima

    ReplyDelete
  4. "Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
    Dia datangkan petir dan kilat..
    kita menangis dan tertanya-tanya,
    kemana hilangnya sinar..

    Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi... walau pun muncul sekejap je. selalunya, mempesonakan... bersyukurlah... (falsafah, falsafah)

    hmmm, setiap org pernah lalui dan akan lalui perkara yg sama yg ako rasa sekarang...hari hari ako, esok2 ntah hari saya... atau ntah2 saya yg pegi dulu..

    sabar byk2 dik... Allah bersama org yg sabar. Kat akhirat nanti, ada satu syurga yg Allah cipta khas untuk org yg sabar...

    kuatkan semangat...

    dah jgn sedih2 lagi...

    ReplyDelete
  5. jgn sedih sedih lagi... ( walaupun tak tau pape tp tgk statement macam sedih maybe ada yang tak kena )

    ReplyDelete
  6. chime & memory,

    Thanks to all... :)

    ReplyDelete
  7. kakak! chilllllllllllllllllllllll!!

    you will better in time =)

    ReplyDelete
  8. Sabarlah kak.. saya faham.. penderitaan akak lebih dari saya. Kerinduan tu memang takkan terubat. Cuma setiap kali teringatkan, sama sama lah kita berdoa dan sedekah al fatihah bersama sama untuk mereka di sana. Doa itu takkan putos kak.. terus saja sampai kepada mereka.. Pasti mereka tersenyum melihat akak... Berbahagialah Akak.. nikmati hidup akak, banyak lagi sinar bahagia menanti untuk akak...

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.