,

Boleh tak...


Boleh tak kowang jangan citer pasal raya kat sini?

Tengkiu!

Nota Jemari: hurm...
Share:

14 comments:

  1. okek2.. kite citer raye deepavali plak.. nak merukuuuu! uhuhu

    ReplyDelete
  2. ok ok.. tapi ret.. perlu lah tabah dan cekal.. yang pergi tetap pergi.. tak boleh ler ret bersedih ya..

    mungkin tujuaan kawan2 ajak raya ker atau cerita raya ker.. nak kasi ret bergembira gak.. apa guna kawan2 kan kalau sorang sedih sorang gembira...

    ReplyDelete
  3. ien,
    cett... maruku pi cr kat kedai mamak laa...

    kasawari,
    kdg2 boleh la nk gumbira2 tapi kadg2 gumbira terlalu pun makin tambah hiba...

    aniwei thanks..

    *tetap x leh nk terima

    ReplyDelete
  4. "Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
    Dia datangkan petir dan kilat..
    kita menangis dan tertanya-tanya,
    kemana hilangnya sinar..

    Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi... walau pun muncul sekejap je. selalunya, mempesonakan... bersyukurlah... (falsafah, falsafah)

    hmmm, setiap org pernah lalui dan akan lalui perkara yg sama yg ako rasa sekarang...hari hari ako, esok2 ntah hari saya... atau ntah2 saya yg pegi dulu..

    sabar byk2 dik... Allah bersama org yg sabar. Kat akhirat nanti, ada satu syurga yg Allah cipta khas untuk org yg sabar...

    kuatkan semangat...

    dah jgn sedih2 lagi...

    ReplyDelete
  5. jgn sedih sedih lagi... ( walaupun tak tau pape tp tgk statement macam sedih maybe ada yang tak kena )

    ReplyDelete
  6. chime & memory,

    Thanks to all... :)

    ReplyDelete
  7. kakak! chilllllllllllllllllllllll!!

    you will better in time =)

    ReplyDelete
  8. Sabarlah kak.. saya faham.. penderitaan akak lebih dari saya. Kerinduan tu memang takkan terubat. Cuma setiap kali teringatkan, sama sama lah kita berdoa dan sedekah al fatihah bersama sama untuk mereka di sana. Doa itu takkan putos kak.. terus saja sampai kepada mereka.. Pasti mereka tersenyum melihat akak... Berbahagialah Akak.. nikmati hidup akak, banyak lagi sinar bahagia menanti untuk akak...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.