~bersama Datuk Chamil Wariya~

Muahahahaa.. Percaya la wahai rakan2 sekalian.. Seumur hidup ako dapat join program tibi secara LIVE!! Tu pun berkat peluang yang diberi oleh rakan blogger jugak. Tengkiu la kat EN Budin sebab klu bkn kerna dier, takde makne ako nak tayang muka ako kat tibi tuh. Ekceli patut nya JUN yg kena pegi malam tadi tapi since dier masih kat Sarawak lagi, maka ngan x semena2 ako plak yg dipaksa ke program itu. Agaknya dah rezeki kot. Alhamdulilah..

Ako ni idok le gemor nak tgk muka sendiri kat lam tibi. Lebih2 lagi lepas di makeover yg ako tgk mcm TERober2 plak. Hahahahaha... Giler tebal sungguh mekap yg ditempek kat muka ako tuh. Ohh tidakkk hilang sudah seri 'perantin' kat diri ako. Wakakakakaaa.... I dont like it!! Siyesss.. tarak suker muka ako ditempek ngan mekap yg tebal mcm pelakon opera cina lak ako rasa. Bughok bebenor..!! Ye ye.. saya tidak suker memuji diri sendiri klu saya rasa itu mmg tidak bersesuaian ngan jiwa saya.. *alahaii*

Sonok?? Hehhehe Sonok gak. Boleh la dikatakan pengalaman manis kot sepanjang 2008 nih. Maybe sekali seumur hidup je la dapat merasa peluang nih. Untung gak kan klu ada kawan dari dunia kewartawanan nih. Haaa tu la sape cakap berblog ni membuang masa?! Tengok, dengan berblog la kita kenal ramai kawan, dengan berblog la kita dapat peluang keemasan mcm nih. Bagi owang yg rasa blog ni membuang masa, tentu life derang tak best kan.. hehehe..

So pada yang x berkesempatan layan BLOG malam tadi, bleh tgk kat sini k.. http://www.rtm.gov.my, boleh klik kat icon 'BLOG'. Enjoice!! Pssttt... dah tgk kasi dendiam je ek.... heheh x moh komen2. Lalalalaa

Berbanyak time kasih kat En Budin.. klu bukan kerna dia, xde nyer kowang dapat tgk ako lam tibi secara LIVE!!!

Berbanyak time kasih kat Uncle J.. klu bukan sbb uncle bagi no hp saya kat En Budin, xde makne nyer saya dapat peluang diinterview mcm tu.

Berbanyak time kasih kat kak norz.. klu bukan akak jd peneman saya malam tadi, takde makne nyer saya dapat beramas mesra ngan derang sumer kat sana mlm tadi..

Berbanyak time kasih kat JUN.. klu bukan kerna ko bagi kepercayaan kat ako, takde makne nyer ako berani nak promote msjbox.com.

Dan berbanyak2 timer kasih kat kowang pengguna msjbox sebab menyokong 'produk' anak melayu.

Hidup M.S.J.B.O.X!!!!

Nota Jemari: pheww lega