Followers

Monday, October 13, 2008

Tumpang Gumbira

Ini kawan ako..
Kawan satu sekolah..
Bukan takat satu sekolah, malah satu kelas.
Kitrg makin rapat bila memasing dah berpindah ke KL.

Dia dah kawen..
Ye ye jangan ada ati nak ngorat dia lagi.
Agak lama jugak dia sudah berkawen.
Tapi nasib belum menyebelahi dier tuk menimang cahaya mata.

Tak pasti siapa yg ada problem.
Sama ada kawan ako atau pun si suami.
Usaha tetap ada tapi maybe belom ada reazeki lagi..

Dan petang tadi ako dapat sms dari dia..
berbunyi seperti ini;

Alhamdulilah..
Ako turut hepi bila bc sms dia..
Akhirnya, dia disahkan pregnant 2 bulan.
Moga lepas ni berseri2 lagi la kawan ako ni kan..

Oh, ako terasa sungguh rindu kat dia.
Harus wiken ni ako jumpa dia.

Lin,
Tahniah! Kita hepi sesangat dapat biter nih.
Kita doakan yg terbaik untuk awak sekeluarga ye..
Take care!

Nota Jemari: Hepi bila tgk kengkawan hepi

6 comments:

Memory said...

wo..syukur la..dpt pon hadiah tu kan..bkn senang nak dpt..tunggu lama..last last ada gak :)

r@tn@ said...

tahniah utk kawan retna!

Masy said...

tahniah tahniah...!!~

AKO said...

memory,
tu la kan... akhir nya susah payah membuahkan hasil ;)

ratna,
tengkiu on behalf heeh...

masy,
tochee tochee,

iskk cam ako lak yg pregnant hehe

BSA said...

tahniah bebanyak pada kawan ako tu, isteris saya pun baru lahirkan anak kami yang ke 4 khamis lepas....hehehe rasa macam mimpi je dah ada 4 orang waris terdekat:) boleh lah tengok gambar babygurl tu kat http://husinb.multiply.com

AKO said...

tengkiu... tengkiu..
Wah dah ada 4 waris.. ok la tuh.. Moga bertambah2 lagi waris nya tuh ehehee