, ,

Tumpang Gumbira

Ini kawan ako..
Kawan satu sekolah..
Bukan takat satu sekolah, malah satu kelas.
Kitrg makin rapat bila memasing dah berpindah ke KL.

Dia dah kawen..
Ye ye jangan ada ati nak ngorat dia lagi.
Agak lama jugak dia sudah berkawen.
Tapi nasib belum menyebelahi dier tuk menimang cahaya mata.

Tak pasti siapa yg ada problem.
Sama ada kawan ako atau pun si suami.
Usaha tetap ada tapi maybe belom ada reazeki lagi..

Dan petang tadi ako dapat sms dari dia..
berbunyi seperti ini;

Alhamdulilah..
Ako turut hepi bila bc sms dia..
Akhirnya, dia disahkan pregnant 2 bulan.
Moga lepas ni berseri2 lagi la kawan ako ni kan..

Oh, ako terasa sungguh rindu kat dia.
Harus wiken ni ako jumpa dia.

Lin,
Tahniah! Kita hepi sesangat dapat biter nih.
Kita doakan yg terbaik untuk awak sekeluarga ye..
Take care!

Nota Jemari: Hepi bila tgk kengkawan hepi
Share:

6 comments:

  1. wo..syukur la..dpt pon hadiah tu kan..bkn senang nak dpt..tunggu lama..last last ada gak :)

    ReplyDelete
  2. memory,
    tu la kan... akhir nya susah payah membuahkan hasil ;)

    ratna,
    tengkiu on behalf heeh...

    masy,
    tochee tochee,

    iskk cam ako lak yg pregnant hehe

    ReplyDelete
  3. tahniah bebanyak pada kawan ako tu, isteris saya pun baru lahirkan anak kami yang ke 4 khamis lepas....hehehe rasa macam mimpi je dah ada 4 orang waris terdekat:) boleh lah tengok gambar babygurl tu kat http://husinb.multiply.com

    ReplyDelete
  4. tengkiu... tengkiu..
    Wah dah ada 4 waris.. ok la tuh.. Moga bertambah2 lagi waris nya tuh ehehee

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.