Sunday, November 9, 2008

AKO sensitif bila...

Lately ni ako cukup sensitif bila owang bercerita tentang famili sbb otomatik kepala hotak ako akan terpikirkan MAK n ABAH..

Lately ni ako cukup sensitif bila owang asek bercerita tentang anak sbb otomatik kepala hotak ako akan teringat kat MAK n ABAH..

Lately ni ako memang terlalu sensitif bila owang asek dok bagi kata2 semangat dan harapan kat ako sbb otonatik kepala hotak ako akan terwindu kat MAK n ABAH..

Aduhaiii.... tolonggg jangan kasi ako sensitif lagi!!!

"Awak, malam tadi saya demam pun sebab saya windu kat MAK n ABAH!! Windu sangat2, tau tak!!!!!!"

Arghhhhhhhhhhhh...... boleh tak..... STOP IT!!!

Nota Jemari: saket seluruh badan dek kerna WINDU!!

9 comments:

  1. sayangi dan peluklah mereka sementara mereka masih ada di dunia ini....kita akan dapat merasa balasan kehangatan kasih sayang mereka....jika tidak... rindumu akan tidak berpenghujung......dan hanya bersisakan kenangan... kerana saya merasakannya apabila kedua mereka telah pergi buat selama-lamanya....uhuk..

    ReplyDelete
  2. hurmm... dah pegi pun... :((

    ReplyDelete
  3. huhuh jgn cedey2 kak huhuhu *hugs*

    ReplyDelete
  4. sian ako...x pe ako,rindu tu la mendekatkan kite dgnnye,rindu tu jgk mengingati detik2 manis bersama,klu x de rindu,abs semua kenangan bersama kan...lin pun rindu kt abah lin..huwaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  5. InI BuKan KaTa2 SeMaNGat,TapI SeKaDar TandA InGat:

    Lonely and missing wont come apart, more or less to show hw we growing up.

    Lonely and missing is being natural in u
    becoz you been choose to make them proud of u.

    Lonely and missing will make u smile
    yet to show that they were always there even they are miles from u.

    So always be there for them too k :)
    Yee Haaa!

    ReplyDelete
  6. masy,
    *hugs baliik*

    sis lin,
    rindu kan lin.. rindu yg sukar nak digambarkan.. :(

    zoe,
    lonely and missing...
    hurmm.. will always feel lonely n missing forever n ever...

    They are far2 away from here..
    No one can bring them back again..
    Gosh the lonely n missing will always grow..

    hurmm...

    ReplyDelete
  7. aduh sis tak moh cedih2 k, tak moh tension2, tak moh dengar2 orang cakap cam tu lagi, masuk kanan kuar kiri, stay coollllllll k :)

    ReplyDelete
  8. Dengan Mengingati Allah.. hati ini pasti akan menjadi tenang... banyakkan mengingati diri NYA sewaktu dalam kesedihan..

    AMINNN..

    ReplyDelete
  9. moralle,
    insyallah thanks ;-)

    kasawari,
    thanks insyallah.. AMIN

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.