AKO sensitif bila...

Lately ni ako cukup sensitif bila owang bercerita tentang famili sbb otomatik kepala hotak ako akan terpikirkan MAK n ABAH..

Lately ni ako cukup sensitif bila owang asek bercerita tentang anak sbb otomatik kepala hotak ako akan teringat kat MAK n ABAH..

Lately ni ako memang terlalu sensitif bila owang asek dok bagi kata2 semangat dan harapan kat ako sbb otonatik kepala hotak ako akan terwindu kat MAK n ABAH..

Aduhaiii.... tolonggg jangan kasi ako sensitif lagi!!!

"Awak, malam tadi saya demam pun sebab saya windu kat MAK n ABAH!! Windu sangat2, tau tak!!!!!!"

Arghhhhhhhhhhhh...... boleh tak..... STOP IT!!!

Nota Jemari: saket seluruh badan dek kerna WINDU!!
Share:

9 comments:

  1. sayangi dan peluklah mereka sementara mereka masih ada di dunia ini....kita akan dapat merasa balasan kehangatan kasih sayang mereka....jika tidak... rindumu akan tidak berpenghujung......dan hanya bersisakan kenangan... kerana saya merasakannya apabila kedua mereka telah pergi buat selama-lamanya....uhuk..

    ReplyDelete
  2. hurmm... dah pegi pun... :((

    ReplyDelete
  3. huhuh jgn cedey2 kak huhuhu *hugs*

    ReplyDelete
  4. sian ako...x pe ako,rindu tu la mendekatkan kite dgnnye,rindu tu jgk mengingati detik2 manis bersama,klu x de rindu,abs semua kenangan bersama kan...lin pun rindu kt abah lin..huwaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  5. InI BuKan KaTa2 SeMaNGat,TapI SeKaDar TandA InGat:

    Lonely and missing wont come apart, more or less to show hw we growing up.

    Lonely and missing is being natural in u
    becoz you been choose to make them proud of u.

    Lonely and missing will make u smile
    yet to show that they were always there even they are miles from u.

    So always be there for them too k :)
    Yee Haaa!

    ReplyDelete
  6. masy,
    *hugs baliik*

    sis lin,
    rindu kan lin.. rindu yg sukar nak digambarkan.. :(

    zoe,
    lonely and missing...
    hurmm.. will always feel lonely n missing forever n ever...

    They are far2 away from here..
    No one can bring them back again..
    Gosh the lonely n missing will always grow..

    hurmm...

    ReplyDelete
  7. aduh sis tak moh cedih2 k, tak moh tension2, tak moh dengar2 orang cakap cam tu lagi, masuk kanan kuar kiri, stay coollllllll k :)

    ReplyDelete
  8. Dengan Mengingati Allah.. hati ini pasti akan menjadi tenang... banyakkan mengingati diri NYA sewaktu dalam kesedihan..

    AMINNN..

    ReplyDelete
  9. moralle,
    insyallah thanks ;-)

    kasawari,
    thanks insyallah.. AMIN

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.