Followers

Monday, November 3, 2008

Cashless @ Cafeteria

Start arini, cafe ako dah x moh terima TUNAI...
Adusss... harus jual beli sumer menggunakan kad prepaid, staff id or Touch & go.

Susah ker?
Hurmm... no komen..
Tapi bagi ako menyusahkan jgk...

Klu guna id staff.. cam sayang coz cacat cela bila dapat slip gaji. Kerna bila guna id, otomatik akan ditolak dari gaji kita.. huhu...

Klu guna prepaid kad, hurmm.. Ako baru je beli arini dengan nilai RM10, otomatik ditolak deposit sebanyak RM3. Ako banjer tuk bekfes nari dah RM3 so sekarang balance dah tinggal RM4. Iskk... harus ako kena topup lagi nih... Leceh nya!

Touch & Go, hurmm... tak minat nak guna.. Muahhahaa... Yang sedia ada pun x bertopup2 lagi... Nak topup tuk cafe? hurmm x de makne.. Topup tuk perjalanan kete ako pun x terbuat..

So, kesimpulan nya, TUNAI juga yang menyenangkan..
Sekian.

Nota Jemari: ssyyyy.... jgn kecoh2...

4 comments:

Masy said...

lahai lecehnyee... klu kad tu tertinggal dah xleh bayau huhuhuh bole ke guna kad mmber nak bayau dulu? isk2

AKO said...

id staff ada.. leh guna laa even kad prepaid tertinggal

s2m3r said...

betol lah..lech sih..pagi tadik....dah manual..kena tulis2 ataih buku plak..aiyooooooooosistem down

AKO said...

tu la ila.. leceh kan.. nak kena topup kad.. iskk..