Nasi Lemak takde LEMAK!

Tadi tetiba terbuka peti ais..(ada lak ayat tetiba kan...). Ako nampak ikan bilis.. Lam kepala hotak ms tu teringin nak makan ikan bilis goreng. Selongkar peti ais lagi. Ada telur, timun, kacang, otomatik terdetik lam ati, "masak nasi lemak sedap gak nih!!"

Zassss dengan sepantas kilat tangan dan kaki ako mula bekerja. Yeehaaaa tak pasal2 ako masak nasi lemak weiii tapi sbb kan tak moh makan lemak2 maka nasi itu ako masak tanpa letak santan. "Ala orait la tu kan nasi lemak tanpa LEMAK!"

Taaadaaaa.. setelah bertungkus lumus kat dapur, maka ni la hasilnya!
Jemput makan ye..

..bismillahirohmanirohim..

Sedap weiii...
Pedas.. Harus lah pedas.. Klu tak, tak 'kick' la kan..

Puji diri sendiri nampak!!
Eh, opkos arr... nak harapkan kowang yg puji, ken salam je la..
Muahahhaha puji2an tuk diri sendiri adalah WAJIB!!

Superb!
Sedap!
Delicious!
Nyummy!!

burlppp... opppssss
Sekian, kenyang!

Nota Jemari: makan lagi kan... huhu
Share:

6 comments:

  1. best tu pekena nasi lemak malam2 macam ni..nyum2..
    *tibe2 lapar plak*

    ReplyDelete
  2. uii sedap tu..mlm td dok tggu lmbt na nk masuk...ank dh gna pc..so pg ni tgk fuyooo nasi lemak air tngn ako...keh3 terliur bro2 tu tgk....

    ReplyDelete
  3. wow nampak superlicious tu sis :)

    ReplyDelete
  4. makan tak offer, terliur Am tengok. Am sediakan bahan nanti anakomak datang rumah tolong masak, ok tak? hehehe

    ReplyDelete
  5. sis LIN,
    ala lin... nasi yg x berlemak pun.. ikut seleras endiri mmg sedap muahahaha

    moralle,
    nampak je... :D

    AM,
    alaaa apa akat abag am yg masak.. kitrg datang makan je..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.