Followers

Wednesday, November 12, 2008

Nasi Lemak takde LEMAK!

Tadi tetiba terbuka peti ais..(ada lak ayat tetiba kan...). Ako nampak ikan bilis.. Lam kepala hotak ms tu teringin nak makan ikan bilis goreng. Selongkar peti ais lagi. Ada telur, timun, kacang, otomatik terdetik lam ati, "masak nasi lemak sedap gak nih!!"

Zassss dengan sepantas kilat tangan dan kaki ako mula bekerja. Yeehaaaa tak pasal2 ako masak nasi lemak weiii tapi sbb kan tak moh makan lemak2 maka nasi itu ako masak tanpa letak santan. "Ala orait la tu kan nasi lemak tanpa LEMAK!"

Taaadaaaa.. setelah bertungkus lumus kat dapur, maka ni la hasilnya!
Jemput makan ye..

..bismillahirohmanirohim..

Sedap weiii...
Pedas.. Harus lah pedas.. Klu tak, tak 'kick' la kan..

Puji diri sendiri nampak!!
Eh, opkos arr... nak harapkan kowang yg puji, ken salam je la..
Muahahhaha puji2an tuk diri sendiri adalah WAJIB!!

Superb!
Sedap!
Delicious!
Nyummy!!

burlppp... opppssss
Sekian, kenyang!

Nota Jemari: makan lagi kan... huhu

6 comments:

AiE bAhRi said...

best tu pekena nasi lemak malam2 macam ni..nyum2..
*tibe2 lapar plak*

AKO said...

pi la makan... ;-)

SiS-lin said...

uii sedap tu..mlm td dok tggu lmbt na nk masuk...ank dh gna pc..so pg ni tgk fuyooo nasi lemak air tngn ako...keh3 terliur bro2 tu tgk....

moralle said...

wow nampak superlicious tu sis :)

Am said...

makan tak offer, terliur Am tengok. Am sediakan bahan nanti anakomak datang rumah tolong masak, ok tak? hehehe

AKO said...

sis LIN,
ala lin... nasi yg x berlemak pun.. ikut seleras endiri mmg sedap muahahaha

moralle,
nampak je... :D

AM,
alaaa apa akat abag am yg masak.. kitrg datang makan je..