,

Selamat Pengantin Baru

Jemputan kenduri di Shah Alam..
Kenalan MAK ngan ABAH..
Kenalan sepejabat, malah kenalan sejiran sewaktu kami masih kecik..

I tell you, the lauk pauk are so delicious..
Katering Pak engku from www.kuziecatering.com
The pemes caterer n wedding planner...
Artis like CT, Ning, Nadia & Kak engku also used this caterer.

Tengkiu gift..
So simple but still look nice.
Kurma in da pot..

Yeehaaaa masih menjadi penumpang yang setia!!
Burlppss.... kenyang dah..

Nota Jemari: Mgu depan ada lagi.. wadusss mau naik lagi berat ku ini
Share:

6 comments:

  1. nak kurang kn berat senang je retna..ape kata pos je nasi tu kat t'ganu..he..he..he..ari2 makan sedap ye.. :)

    ReplyDelete
  2. hahhha klu boleh pos, dah lama akak poskan :p

    ReplyDelete
  3. wah bestnye...msti sedap kan,nama chef nye pun famous...kan!!!

    ReplyDelete
  4. aha lin.. mmg superb..
    ada apam balik..
    ada nescafe panas..
    perghh x rasa mcm gi kenduri kawen..

    rasa mcm makan kat kedai mamak..sedappp :p

    ReplyDelete
  5. pssstt..kak..tudung kite same larr.. :P

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.