Sunday, November 23, 2008

Selamat Pengantin Baru

Jemputan kenduri di Shah Alam..
Kenalan MAK ngan ABAH..
Kenalan sepejabat, malah kenalan sejiran sewaktu kami masih kecik..

I tell you, the lauk pauk are so delicious..
Katering Pak engku from www.kuziecatering.com
The pemes caterer n wedding planner...
Artis like CT, Ning, Nadia & Kak engku also used this caterer.

Tengkiu gift..
So simple but still look nice.
Kurma in da pot..

Yeehaaaa masih menjadi penumpang yang setia!!
Burlppss.... kenyang dah..

Nota Jemari: Mgu depan ada lagi.. wadusss mau naik lagi berat ku ini

6 comments:

  1. nak kurang kn berat senang je retna..ape kata pos je nasi tu kat t'ganu..he..he..he..ari2 makan sedap ye.. :)

    ReplyDelete
  2. hahhha klu boleh pos, dah lama akak poskan :p

    ReplyDelete
  3. wah bestnye...msti sedap kan,nama chef nye pun famous...kan!!!

    ReplyDelete
  4. aha lin.. mmg superb..
    ada apam balik..
    ada nescafe panas..
    perghh x rasa mcm gi kenduri kawen..

    rasa mcm makan kat kedai mamak..sedappp :p

    ReplyDelete
  5. pssstt..kak..tudung kite same larr.. :P

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.