,

SMS dari MAXIS

Jam 9.07 am...
Lokasi : masih di atas katil...

beep beep.. *itu bunyi mesej di henpon ako, harap maklum!*

Tertera di skrin mesej dari MAXIS..
Aiyakk...
Your total usage of RM1xx.84 has exceeded your limit. Kindly make payment within the next 24 hours to avoid interruption.
Makna nyer ako dah kena bayar bil maxis ako dalam ms 24 jam.. Tapi ako x moh bayar skrg, maka harus esok ako dah x leh wat call out. So, pada kowang yg dok sms ako or harapkan balasan tipon dari ako, minta maaf la ye. Konpom permintaan kowang itu ako simpan aje.

Tunggu sampai ako bayor bil bila dapat gaji.. Ek bila gaji ako ek?? Tungguuu!!!

Nota Jemari: Cuba hidup tanpa henpon
Share:

2 comments:

  1. salam... ako.. ehem.. ehhem.. kalo gaji tu x lupa ohcie erk.. nak minta belnja ni.. huhu

    ReplyDelete
  2. ehem ehemm... banjer? erkk.. gaji bayar hutang je nih.. xde pun tuk poyer2 huwaaa....

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.