,

Apa AKO buat ek?

6.30 pagi jam henpon ako menjerit2.... waduh.. pening kepala, apa x nya ako x leh tido malam tadi. Jam 2.30 mata masih terkebil2 atas katil. Tak sedar jam berapa baru mata terlelap sendiri.

7.00 pagi, malas nak bangun. Ujan.. hurmm mmg syiok layan tido lagi.

7.45 pagi, wah masih atas katil. Terbaring.. terlentang.. gaya bebas.. ishh sumer ada la.. Masih keMALASan mengatasi keRAJINan ako.

8.10 pagi, ishh xleh jadi. Hari ni kan raya. Walau lam ati mmg malas sungguh mau bangun. Segera ako kejut si adik. Harus lah dia ke surau tuk solat raya pagi tadi.

8.30 pagi, baru si adik terhegeh2 kuar umah. Konpom owang dah start solat.

Sampai jam 9.30 pagi, ako melayan perasaan depan tibi. Citer tak menarek tapi dah x tahu nak wat hape. Harus layan saja la citer apa yg terpampang kat tibi.

9.45 pagi, mandi.

10.04 pagi, dapat miskall dari carneyz. Ghope nyer ajak datang beraya ke umah. Sms di reply. "akan samapi setelah siap masak!"

11.00 pagi, siap masak tuk tengahari. Ye ye kami tidak bekfes kerna ako malas mau masak.

11.30 pagi, bergegas ka umah JUN & Carneyz. Lepak sambel meratah lemang & kari ayam di sana. Lepak borak sambel layan Grey Anatomy di astro.

1 ptg, ako minta diri mau pulang.

Dan skrg, ako masih terasa lapar lagi. Ako mau makan!

Nota Jemari: kan dah cakap, bila rasa x besh, makan adalah jalan terbaik bagi ako!
Share:

3 comments:

  1. klu la kita dekat boleh la dtg mkn uma lin selalu ret...silakan lah selalu...

    ReplyDelete
  2. Lebih kurang sama dengan Am hehehe bazanya cuma Am tak dapat SMS dari carney hehehe

    ReplyDelete
  3. LIN,
    klu la dekat kan.. hurmm

    AM,
    raya xde pape pun yg best ;)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.