Followers

Saturday, February 21, 2009

adOOiiiii!!!

Adoiiiii, pinggang ku saket lagi!!!
Dah seminggu pinggang ako saket yg amat..
Tak bole nak duduk kat kusi lama2..
Duduk x sampai soploh menet je dah mula terasa kesakitan...

AdoIiii....
Macam nak patah ako rasa ..
tak tahan tak tahan..
mau jumpa doktor tapi malas nyaa... aiyakkk!!!
tahan lagi sampai rasa dah x leh nak tahan lagi...
iskk...

Nota Jemari: makkkkkkk saket nyaa!!!

2 comments:

CT Delima said...

Sakit pinggang cam org mengandung lak arr..org mengandung kan cepat lenggu kat tempat cam tu hehehe

AKO said...

ishhh wkakaka...
klu nk piyed pun owang saket pinggang gak tapi owang br je abesh piyed nih.. alahaii...