Batu Garam


Batu garam...
Ekceli ako x tahu apa fungsi mende alah tu..
Tengok owang beli, kita pun beli..
Adik ako dok promote soh beli..
Then beli je laaa....

Kowang nak?
RM28 sahaja..
Stok pun terhad..
Klu nak, nnt ako tanya tuan punya yg jual itu..

Nota Jemari: resap habuk kot??
Share:

8 comments:

  1. salam retna
    kite bertukar2 link eh???
    :D

    ReplyDelete
  2. salam kak retna..gune letrik ye..x jadi nak oder..he..he..he.. :p

    ReplyDelete
  3. x leh guna bateri ke.. ha ha ha

    ReplyDelete
  4. sbg hiasan sgt unik. kalau g rumah mesti org heran apakah menda ni. keke

    ReplyDelete
  5. selalu gak tgk org jual bendalah nih, tapi x tau ape fungsi..kot2 sebab cantik kot..

    ReplyDelete
  6. kalau nak oder batu garam boleh..minat plak nak...beli

    ReplyDelete
  7. aida,

    nanti saya kena tanya adik dlu klu2 dia masih jual batu ni coz dah lama kan hehee..

    Lagi plak sbb dia dok kat batu pahat ...

    ReplyDelete
  8. klu macam tu akak sangat minat benda ni nak nti sms akak di no phne 012-9656716....

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.