Sunday, February 22, 2009

Batu Garam


Batu garam...
Ekceli ako x tahu apa fungsi mende alah tu..
Tengok owang beli, kita pun beli..
Adik ako dok promote soh beli..
Then beli je laaa....

Kowang nak?
RM28 sahaja..
Stok pun terhad..
Klu nak, nnt ako tanya tuan punya yg jual itu..

Nota Jemari: resap habuk kot??

8 comments:

  1. salam retna
    kite bertukar2 link eh???
    :D

    ReplyDelete
  2. salam kak retna..gune letrik ye..x jadi nak oder..he..he..he.. :p

    ReplyDelete
  3. x leh guna bateri ke.. ha ha ha

    ReplyDelete
  4. sbg hiasan sgt unik. kalau g rumah mesti org heran apakah menda ni. keke

    ReplyDelete
  5. selalu gak tgk org jual bendalah nih, tapi x tau ape fungsi..kot2 sebab cantik kot..

    ReplyDelete
  6. kalau nak oder batu garam boleh..minat plak nak...beli

    ReplyDelete
  7. aida,

    nanti saya kena tanya adik dlu klu2 dia masih jual batu ni coz dah lama kan hehee..

    Lagi plak sbb dia dok kat batu pahat ...

    ReplyDelete
  8. klu macam tu akak sangat minat benda ni nak nti sms akak di no phne 012-9656716....

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.