, ,

Gather @ Poolside

Jom kita ke Desa Petaling pulak.. Adehhh penat waktu siang tak setel lagi ni tapi bukan slalu kan, so gamaknya xtvt diteruskan lagi sampai lewat malam. Memandangkan kami mau terjah umah dia, maka terpaksa la dia pulang awal terlebih dahulu.

"Dilla oo Dilla, kami dah sampai!"
Wah kelam kabut makcik itu mengemas umah.
Ala jangan risau, masuk2 je umah dilla, ramai maid x bertauliah tolong kemaskan.. hahaha bagus sungguh kowang ye!!!


Uish paham dah.. Tak lain x bukan, WAJIB bergambar dulu. Amboii sakan kowang berposing2 yek.. Alahaii ako sungguh tidak puas ati ngan tahap kamera henpon ako nih. Tetiba gambar jadi tidak cantek.. huhu... x besh nyer!! agak kamera tu pun dah penat, seharian asek 'bekerja'. alahaii..

Ini lah tujuan sebenar kami... Mau melepak kat itu swimming pool. Ohhh hati memasing sudah tergedik2 mau terjun itu kolam. Jom!!

Kan ako dah cakap, gambar2 di waktu malam adalah tidak menarek ati sekali. Hhu sungguh frust dibuatnya!! Tapi kowang masih boleh layan gambar2 yg lain kat sini. Thanks Dila sbb sudi terima kunjungan kami yang last minit ini.

Nota Jemari: BBQ tepi kolam pun syiok gak nih...
Share:

4 comments:

  1. aisey..seronot nampak lepal\k kat poolside.

    len kali gi pool ajakle teman ni ha.

    BBQ kat poolside..amatla molek. mungkin boleh buat utk next msjbox gath ke

    ReplyDelete
  2. seronoknya bila pandang air ni.. hehehe rasa nak terjunn jer

    ReplyDelete
  3. jom shida... kita trejun kolam... tapi kolam ikan je la :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.