,

Gumuk kah???

Kak ct cakap ako dah gumuk???
erkk... gurlpp...
dia cakap lagi pp ako dah 'naik'..
erkk... gurlpp..
nampak gaya ako kena start diet balik..
harus rajin minum air masak je mulai skrg... NO more air kaler2..
iskk... adehh...
Makan pun rasa nya dah x leh makan nasi lagi..
harus ubah balik cara pemakanan ako..

Oooo... NO more NASI??? gurllppp... larat ke pewot ako nih??
Dugaaaannnnnn!!!
Roti??? ye ye malam ni makan roti aje laaa..

"hoittt ingat roti sekeping je tau!!"
"ye la ye laa... owang igt!!"
*adehh laaapaarrr*

tapi mmg pun, berat ku sudah naikk!!! huwaaaaaaaa...

Nota Jemari: harus rajin gi aerobik, gym or joging! Sape nak teman ako gi joging?
Share:

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. alah..makan jer cam biasa..buat x tau jer usik2 k.ct tadi hehehe

    ReplyDelete
  3. huwaaaaa.. mana boleh.. harus amek iktibar komen2 yg bernas tuh... tapi konpom x leh makan beras cap BERNAS hehehe

    ReplyDelete
  4. setuju sgt2 kata kak ct tu.. he he

    ReplyDelete
  5. apa lagi ret. moh swimming...advanced breaststrokes utk membentuk pinggang,free lessons.hehhehe


    camni,takleh la nak bg ret pie.kekeke

    ReplyDelete
  6. wah swimming?? nak jugak teraii tapi aiseyy dah x pandai arr.. ehhee... psstt nnt bole la kasi training PREE tuk kiter :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.