Followers

Monday, February 2, 2009

Jom ke REDBOX

Penat berjalan2, jom kita melalak plak.
Suker betul Lin's family ni ye menghilangkan sore.
hahahaha... layan kan ajer.. bukan slalu dapat berkumpul ramai2 mcm ni kan?!!

Klu nama pun kat redbox, harus la xtvt hanya melalak, melalak dan melalak.
So, ako maleh arr nak citer pepanjang kan xtvt yang satu ni. Kowang paham2 sendiri saja la ye.

Ye ye gambar kami, kowang masih boleh tengok kat sini.

Nota Jemari: suker tul kowang tgk muka2 kami yek :p

2 comments:

SiS-lin said...

pelik sikit ni..nape lak lagu duet tu ada kt blog aku x de blog tu ek??pelik sgguh nih..ermmmm mari2 kita fikirkan..larikkkkk

AKO said...

aiyakkk yg tu ako no komen ek... ;-)