, ,

Jom ke REDBOX

Penat berjalan2, jom kita melalak plak.
Suker betul Lin's family ni ye menghilangkan sore.
hahahaha... layan kan ajer.. bukan slalu dapat berkumpul ramai2 mcm ni kan?!!

Klu nama pun kat redbox, harus la xtvt hanya melalak, melalak dan melalak.
So, ako maleh arr nak citer pepanjang kan xtvt yang satu ni. Kowang paham2 sendiri saja la ye.

Ye ye gambar kami, kowang masih boleh tengok kat sini.

Nota Jemari: suker tul kowang tgk muka2 kami yek :p
Share:

2 comments:

  1. pelik sikit ni..nape lak lagu duet tu ada kt blog aku x de blog tu ek??pelik sgguh nih..ermmmm mari2 kita fikirkan..larikkkkk

    ReplyDelete
  2. aiyakkk yg tu ako no komen ek... ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.