,

Keje oo Keje


Sudah sampai hotel.
Cari bilik seketariat.
Ooo berada di tingkat 2.
Bilik Pinang 2.

Aiyooo... penuh ngan mesin fotostat.
Kertas2.. Laptop sama printer.
Kami mendengar arahan.
hurmm....


Nampak x kertas2 itu?
Kertas2 itu perlu di xerox sebanyak 620 set.
Malam itu sahaja, sudah ada 4 set kertas dari speaker.
Kowang kira, 620X4 =2480 set yang perlu disiapkan pada malam itu jugak.

Dan dek sebab set itu diperlukan keesokkan hari nya, maka kami bersengkang mata menyiapkan itu keje malam tu jugak. Dan kisah nya, keje2 itu SELESAI tepat jam 7 pagi esok nya.. huwaaaaaaaaaaa..... kitorang tak tido OK! tak mandi! so mmg la x dapat nak menikmati bilik air dan katil dengan puas.

Oooo sbb bizi sangat, x sempat pun nak snappy gambar di saat2 genting itu.
Esok nya kepala sudah ting tong.. pewot sudah masuk angin..
bekfes n terus menidokan diri sampai jam 11 pagi.

Nota Jemari: utg nya derang leh claim OT
Share:

4 comments:

  1. adehh..kompom mata mesti merah cam bijik saga kan hahaha.. ret k.ct tgk ret dah semaikn tembam..cuba tgk kat gambo tu kompom x leh kurus lagi dah hahahaha

    ReplyDelete
  2. wah time ni kan..lin tgh dok asyik mimpi la..mimpi basah..muahahaha

    ReplyDelete
  3. mimpi basah??? erkkk.. gurlpp... oo lin kencing malam eh ;p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.