Followers

Wednesday, February 11, 2009

Keje oo Keje


Sudah sampai hotel.
Cari bilik seketariat.
Ooo berada di tingkat 2.
Bilik Pinang 2.

Aiyooo... penuh ngan mesin fotostat.
Kertas2.. Laptop sama printer.
Kami mendengar arahan.
hurmm....


Nampak x kertas2 itu?
Kertas2 itu perlu di xerox sebanyak 620 set.
Malam itu sahaja, sudah ada 4 set kertas dari speaker.
Kowang kira, 620X4 =2480 set yang perlu disiapkan pada malam itu jugak.

Dan dek sebab set itu diperlukan keesokkan hari nya, maka kami bersengkang mata menyiapkan itu keje malam tu jugak. Dan kisah nya, keje2 itu SELESAI tepat jam 7 pagi esok nya.. huwaaaaaaaaaaa..... kitorang tak tido OK! tak mandi! so mmg la x dapat nak menikmati bilik air dan katil dengan puas.

Oooo sbb bizi sangat, x sempat pun nak snappy gambar di saat2 genting itu.
Esok nya kepala sudah ting tong.. pewot sudah masuk angin..
bekfes n terus menidokan diri sampai jam 11 pagi.

Nota Jemari: utg nya derang leh claim OT

4 comments:

CT Delima said...

adehh..kompom mata mesti merah cam bijik saga kan hahaha.. ret k.ct tgk ret dah semaikn tembam..cuba tgk kat gambo tu kompom x leh kurus lagi dah hahahaha

AKO said...

kejam kejam kejam!!!

SiS-lin said...

wah time ni kan..lin tgh dok asyik mimpi la..mimpi basah..muahahaha

AKO said...

mimpi basah??? erkkk.. gurlpp... oo lin kencing malam eh ;p