Followers

Monday, February 9, 2009

Khas tuk DEQNAZ & CHUBBY




Khas tuk anak-anak dara LIN n kak CT nih..
Adehh tangkap leleh n lentok plak layan bdk berdua yg tgh hangat bercintan nih... pssttt adik2 sekalian, bercinta2 juga... study jgn lupa... ha sowang nak PMR, sowang nak SPM..
kang klu frust menonggeng kita nyanyi kan lagu ni tuk awak berdua ek...

lalalalalaa....

Untung nya budak2 zaman skrg.. Nak bercinta jaman2 skolah ni mak bapak x kisah pun. Masa time ako, jangan harap.. mau deting2 pun harus curik2 kuar umah. Kasi 'upah' kakak jadi peneman... deting pun kat tepi padang skolah jer.. muahahha.... alahaii tingat kisah lalu..

Nota Jemari: untung nya kowang!

8 comments:

sishoney said...

salam akk,

wah.anak2 dara dah asyik berchenta.kakak kepada anak2 dara bila plak?? *smile*

AKO said...

kakak kepada anak dara tgh tunggu adik dara ni bercinta dulu... bole :p

chii said...

akak plak bila yer

AKO said...

bila apa yer?? :-/

♥chubbycekelat ♥ said...

besh giler tahap cipan!
hahaha
sile2 lar dengar sampai lebam
hahaha XD

AKO said...

aiyo smp lebam tu yg x larat nak dgr tuh.. hahhahaa

CT Delima said...

ni kalau dgr lagu ni kompom mak budak yg tgh frust pun duk lentok sama hahaha..tapi kalau ank2 x lulus peksa..siap kooo..tggu org dtg minang jer hahahaha

AKO said...

wah MAMA sudah warning laaa.. taaakoottt!!!!!