Khas tuk DEQNAZ & CHUBBY




Khas tuk anak-anak dara LIN n kak CT nih..
Adehh tangkap leleh n lentok plak layan bdk berdua yg tgh hangat bercintan nih... pssttt adik2 sekalian, bercinta2 juga... study jgn lupa... ha sowang nak PMR, sowang nak SPM..
kang klu frust menonggeng kita nyanyi kan lagu ni tuk awak berdua ek...

lalalalalaa....

Untung nya budak2 zaman skrg.. Nak bercinta jaman2 skolah ni mak bapak x kisah pun. Masa time ako, jangan harap.. mau deting2 pun harus curik2 kuar umah. Kasi 'upah' kakak jadi peneman... deting pun kat tepi padang skolah jer.. muahahha.... alahaii tingat kisah lalu..

Nota Jemari: untung nya kowang!
Share:

8 comments:

  1. salam akk,

    wah.anak2 dara dah asyik berchenta.kakak kepada anak2 dara bila plak?? *smile*

    ReplyDelete
  2. kakak kepada anak dara tgh tunggu adik dara ni bercinta dulu... bole :p

    ReplyDelete
  3. besh giler tahap cipan!
    hahaha
    sile2 lar dengar sampai lebam
    hahaha XD

    ReplyDelete
  4. aiyo smp lebam tu yg x larat nak dgr tuh.. hahhahaa

    ReplyDelete
  5. ni kalau dgr lagu ni kompom mak budak yg tgh frust pun duk lentok sama hahaha..tapi kalau ank2 x lulus peksa..siap kooo..tggu org dtg minang jer hahahaha

    ReplyDelete
  6. wah MAMA sudah warning laaa.. taaakoottt!!!!!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.