, ,

KL Tower in Memory

Pagi Sabtu, 31 Januari 2009.
Jom kita ke Menara Kuala Lumpur.
Kenangan 'pahit' ako dan putih.. muahahaha...
Macam biasa, harus lah mendapatkan 'pemandu pelancong' yang arif ttg itu tempat.

Kata shai, ada rakaman program 'Santai'. Waduh sumpah ako x tahu rancangan apakah itu? Ku ingatkan program gedik santai yg raja azura ngan shaheera tu tapi sangkaan ku meleset sama sekali. Walau x tahu tapi harus 'gedik' gak bergambar kat set lokasi itu.

Kami bergambar berlatar belakangkan pokok besor yg tertua kat kolumpo ini.

Kenangan di pelamin itu.
Siapa kah yang pernah bersanding di situ?
Cuba kowang teka.
*jeling2 kat owang itu*

Dah berada di atas, harus berteropong sana sini.
Agak2 kowang la kan, klu teropong putera kayangan dari situ, bole nampak x?

Gambar? Nak lagi ker?
Ada, ada, jgn risau.
Kowang klik je kat sini

Nota Jemari: Cari putera kayangan sampai kena panjat menara ek?! *bluwek*
Share:

2 comments:

  1. impian tercapai....terima kasih ret mnjd pemandu lin..terima kasih shai jd penaja lin hrtu,terima kasih sodep jd penghibur kita semua...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.