Followers

Monday, February 2, 2009

KL Tower in Memory

Pagi Sabtu, 31 Januari 2009.
Jom kita ke Menara Kuala Lumpur.
Kenangan 'pahit' ako dan putih.. muahahaha...
Macam biasa, harus lah mendapatkan 'pemandu pelancong' yang arif ttg itu tempat.

Kata shai, ada rakaman program 'Santai'. Waduh sumpah ako x tahu rancangan apakah itu? Ku ingatkan program gedik santai yg raja azura ngan shaheera tu tapi sangkaan ku meleset sama sekali. Walau x tahu tapi harus 'gedik' gak bergambar kat set lokasi itu.

Kami bergambar berlatar belakangkan pokok besor yg tertua kat kolumpo ini.

Kenangan di pelamin itu.
Siapa kah yang pernah bersanding di situ?
Cuba kowang teka.
*jeling2 kat owang itu*

Dah berada di atas, harus berteropong sana sini.
Agak2 kowang la kan, klu teropong putera kayangan dari situ, bole nampak x?

Gambar? Nak lagi ker?
Ada, ada, jgn risau.
Kowang klik je kat sini

Nota Jemari: Cari putera kayangan sampai kena panjat menara ek?! *bluwek*

2 comments:

SiS-lin said...

impian tercapai....terima kasih ret mnjd pemandu lin..terima kasih shai jd penaja lin hrtu,terima kasih sodep jd penghibur kita semua...

AKO said...

sama-sama kasih... :-)