, ,

Last minit call


Tengah baru je online, alih2 dapat call dari kak maznah soh datang opis. Aiyakk.. baru nak rehat2kan badan n kepala hotak. Seb baek la dah mandi so bersiap adalah sepantas kilat yang bole.. Sampai2 saja ako sudah ternampak beberapa owang jantang2 manco dok menyusun itu kertas2... adehh... mana kak maznah??? Ooooo mereka yang pompuang adalah sangat2 lambat sampai.. Aterr harus bersolek sakan, alahaiii!!

So, nak x nak terpaksa la jugak join itu jantang2 sama2 bekerja.

Kowang nampak x kotak2 yang kat dalam entry bawah nih?? Waduhhh itu kotak2 kena buka balik sbb isi pewot dalam itu beg sudah bertukar. Mmg keje giler!!! Banyakkk weiii ada lebih kurang 500 beg. erkkk.....

ye ye penat bekerja musti ada ganjaran. Doktor razi merangkap ex-boss ako telah baek ati membanjer kitorang melantak pizza.. So, layan je la aksi kami melantak kat atas tu k..

Nota Jemari: kenyang... malam x leh makan nih!!!
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.