Friday, February 27, 2009

Majlis Tahlil

Assalamualaikum,


Sempena genap setahun pemergian arwah bonda tercinta pada 3 Mac 2009, satu majlis tahlil akan diadakan. Dijemput sumer yang sudi bersama2 membaca yassin untuk arwah. Berikut butir-butir kenduri :-

Tarikh: Sabtu, 28 Februari 2009
Masa : 3 petang (hi-tea)
Lokasi : No. 30 Jalan Pelangi 2, Taman Pelangi, 51100 Sentul, KL (umah ako)
(map klik sini)

Tahlil untuk : arwah ibubapa saya, arwah IBU sodep , arwah IBU shaizhar , arwah bapa sis lin dan juga arwah IBU chemot.

Insyallah, tahlil tersebut akan dipimpin oleh saudara che mat. Klu sempat boleh lah kita solat asar berjamaah. Majlis ini saya buat kecil2an sahaja. Jemput ye pada semua yang sudi datang.

Menu :-
Bihun goreng
Nasi impit + lauk
Laksa
Sate
Ayam goreng
Nugget
Puding Jagung
Teh-o panas
Air kordial
Buah-buahan

*sebarang perubahan akan diberitahu kelak

Nota Jemari: berkat pahala bacaan beramai2...

7 comments:

  1. ada jemputan utk org jb x?lin nk turun lar...tgguuuuu

    ReplyDelete
  2. insyallah sesape yg sudi harus lah di jemput ngan hati terbuka ;)

    ReplyDelete
  3. Lagi ramai lagi ler bagus..sekurang2 nya doa kita tu akan sampai pada arwah2 semua ..Aminnn

    ReplyDelete
  4. ret,

    chemot mau tumpang sekaki payung leh? kalo leh nt kita discuss tang contribution ye. tp hari 28tu chemot tak dpt turut serta, ada hal lain.

    kalo leh pon ada sikit lambat.tp utk contribution kita leh bagi before 28 tuh. amacam ada orait ka takda orait?

    sharing is loving.hehe. blh contact kat sini

    http://www.chemot.com/2008/10/hubungi-chemot.html

    kalo no tel,kak ct ada no chemot.

    ReplyDelete
  5. kak CT,
    yup lagi ramai lagi berkat kan..

    chemot,
    ok dah setel ek thru email.. jumpa jumaat tu nanti ;)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.