, ,

MIMPI jadi KENYATAAN

*Entry ni sepatut nya ditempek before mengkidnap anak dara kak CT n CM

Malam itu ako bermimpi..
Ako mimpi arwah MAK..
Lately ni slalu betul teringatkan arwah..
Ako rindu sangat2..

Malam itu ako bermimpi..
Ako teringin nak makan kari daging masakan MAK..
Ako teringin nak makan masakan MAK lagi..
Tapi apakan daya.. Mimpi takkan jadi kenyataan..

Malam itu ako bermimpi..
Dan mimpi ako jadi kenyataan bila malam itu ako dihidangkan ngan lauk kari daging!
Ohhh... ako teruja.. ako terpaku!
Sungguh mcm x percaya!
Terima kasih kak CT sbb jadikan mimpi itu satu kenyataan.

*walau rasa nya x sama ngan masakan MAK, cukup la terubat rindu ako pada arwah!



Tangisan dalam kerinduan..
Terima kasih sumer!

Nota Jemari: hanya mereka saja yang mengerti..
Share:

4 comments:

  1. duit rm10 ats meja tu...bt byr kari roti jala tu ker???keh3

    ReplyDelete
  2. Jangan ler sedih2 kalau nak makan apa2 tu cakap jer lah..k.ct cuba buat kan..walau pun x sedap dan x sama masakkan arwah mak tu yer :)

    ReplyDelete
  3. ishh.. xde la aritu kebetulan je teringin sangat2.. tup tup x sangka dapat gak makan... ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.