Followers

Monday, February 9, 2009

MIMPI jadi KENYATAAN

*Entry ni sepatut nya ditempek before mengkidnap anak dara kak CT n CM

Malam itu ako bermimpi..
Ako mimpi arwah MAK..
Lately ni slalu betul teringatkan arwah..
Ako rindu sangat2..

Malam itu ako bermimpi..
Ako teringin nak makan kari daging masakan MAK..
Ako teringin nak makan masakan MAK lagi..
Tapi apakan daya.. Mimpi takkan jadi kenyataan..

Malam itu ako bermimpi..
Dan mimpi ako jadi kenyataan bila malam itu ako dihidangkan ngan lauk kari daging!
Ohhh... ako teruja.. ako terpaku!
Sungguh mcm x percaya!
Terima kasih kak CT sbb jadikan mimpi itu satu kenyataan.

*walau rasa nya x sama ngan masakan MAK, cukup la terubat rindu ako pada arwah!



Tangisan dalam kerinduan..
Terima kasih sumer!

Nota Jemari: hanya mereka saja yang mengerti..

4 comments:

SiS-lin said...

duit rm10 ats meja tu...bt byr kari roti jala tu ker???keh3

AKO said...

caitttttt!!! bukan arrr :p

CT Delima said...

Jangan ler sedih2 kalau nak makan apa2 tu cakap jer lah..k.ct cuba buat kan..walau pun x sedap dan x sama masakkan arwah mak tu yer :)

AKO said...

ishh.. xde la aritu kebetulan je teringin sangat2.. tup tup x sangka dapat gak makan... ;-)