Followers

Sunday, February 15, 2009

Owang cakap bukan ako cakap!!

Satu ari ako borak2 sama ini budak kecik.
Sungguh seronok berborak ngan dia.
Macam2 citer kami kongsi bersama.
Ohh sungguh ako x jemu bila berborak ngan dia.
Walaupun dia masih 'kecik' bagi ako tapi pandangan dan cara pemikiran dia sangat2 serupa owang dewasa. Malah ako rasa owang dewasa pun sukar berpikir mcm dia.

Dalam seronok berborak, ako cukup tertarek ngan kata2 dia yg ini;
"bila kita cepat terasa, bila kita cepat tersentap, bila kita asek nak marah2, itu tandanya kita sedang berbahagia!"
Ooooo betul ker? Kowang rasa? hahaha... so sweet la budak kecik tu. Aniwei, thanks ye sbb ako rasa lega bila dapat berborak ngan dia.

Nota Jemari: tiada rahsia antara kita

10 comments:

sishoney said...

salam kak retna..

wah dgn budak kecik mana ek akk berborak.hebat sungguh die kan sampai akk xjemu *smile*.semoga berbahagia ye kak....

♥chubbycekelat ♥ said...

sape itu anak kecil erk??
huhu :D

AKO said...

sishoney,
ada lah budak tu sweet sangat2... ;-)

chubby,
rehsia :p

sishoney said...

kak retna.
amboi.sampai ati ek berahsia dgn sis ek *sedih*

CT Delima said...

budak kecik ker 'abg yg kecik' keh3

♥chubbycekelat ♥ said...

haah erk musti 'abg kecik' nih!
hahaha =D

Che Mat said...

'abg kecik' pun bukan kot. entah2 'pakcik kecik' tak? tak pon 'tok kecik' miahahaaa..

AKO said...

CM, CT, Chubby,
Amboiiii anak beranak ni.. kan main lagi ek.. sumer nyer salah laa... muahahha...

sishoney,
eleh.. takmoh sedih medih arr... x syiok la camni.. ;)

sishoney said...

kak ret,

wah glamer plak budak kecik tu kat sini ek.agak2 sape la budak tue.bertuah sungguh.ni yg jeles nie

AKO said...

mmg dia bertuah...
pasni tuah dia akan nampak atas kepala dia.. hahaa...

ishh.. dah dah kang bdk kecik tu majuk, ssh lak akak nak pujuk dia..