,

Owang cakap bukan ako cakap!!

Satu ari ako borak2 sama ini budak kecik.
Sungguh seronok berborak ngan dia.
Macam2 citer kami kongsi bersama.
Ohh sungguh ako x jemu bila berborak ngan dia.
Walaupun dia masih 'kecik' bagi ako tapi pandangan dan cara pemikiran dia sangat2 serupa owang dewasa. Malah ako rasa owang dewasa pun sukar berpikir mcm dia.

Dalam seronok berborak, ako cukup tertarek ngan kata2 dia yg ini;
"bila kita cepat terasa, bila kita cepat tersentap, bila kita asek nak marah2, itu tandanya kita sedang berbahagia!"
Ooooo betul ker? Kowang rasa? hahaha... so sweet la budak kecik tu. Aniwei, thanks ye sbb ako rasa lega bila dapat berborak ngan dia.

Nota Jemari: tiada rahsia antara kita
Share:

10 comments:

  1. salam kak retna..

    wah dgn budak kecik mana ek akk berborak.hebat sungguh die kan sampai akk xjemu *smile*.semoga berbahagia ye kak....

    ReplyDelete
  2. sishoney,
    ada lah budak tu sweet sangat2... ;-)

    chubby,
    rehsia :p

    ReplyDelete
  3. kak retna.
    amboi.sampai ati ek berahsia dgn sis ek *sedih*

    ReplyDelete
  4. budak kecik ker 'abg yg kecik' keh3

    ReplyDelete
  5. haah erk musti 'abg kecik' nih!
    hahaha =D

    ReplyDelete
  6. 'abg kecik' pun bukan kot. entah2 'pakcik kecik' tak? tak pon 'tok kecik' miahahaaa..

    ReplyDelete
  7. CM, CT, Chubby,
    Amboiiii anak beranak ni.. kan main lagi ek.. sumer nyer salah laa... muahahha...

    sishoney,
    eleh.. takmoh sedih medih arr... x syiok la camni.. ;)

    ReplyDelete
  8. kak ret,

    wah glamer plak budak kecik tu kat sini ek.agak2 sape la budak tue.bertuah sungguh.ni yg jeles nie

    ReplyDelete
  9. mmg dia bertuah...
    pasni tuah dia akan nampak atas kepala dia.. hahaa...

    ishh.. dah dah kang bdk kecik tu majuk, ssh lak akak nak pujuk dia..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.