,

syiok nya!!!

Eheh ujan la kat luar..
WOW, best nyer!
Sejuk...

KL tgh ujan nih..
tempat2 lain mcm mana ye?
Tup tup tingat kat CM n kak CT...
Wah kan main sonok la mlm ni buat derang..
Sejuk woo... syiok dapat tido peluk dua2 nih..

Tapi ako tetap tido peluk bantal jugak..
Alaaa nak jugak pelok owang....
nak jugakkkkkkkkk!!
huwaaaaaa... kijam nya kowang..
hape gelak2 tu...
cissss.. tunggu la bila dah taim, akan ako buat kowang jeles x hengat2!!

M.E.N.C.I.K.K.K.KK.!!!

Nota Jemari: sape ek yg sudi..
Share:

4 comments:

  1. wkahkahkah..hahahahahahha..nak ketawa puas2 nak kasi ret jeleszzzz !! time sejok2 sume org suka syok wohhh!! keh3

    Jgn nak duk tggu lama2..baik gi cari sekarang dari dok peluk bantal guling tu sampai lebam hahaha

    ReplyDelete
  2. eleh... x jeles.. x jeles..

    *ayat sedapkan ati*

    huh xpe xpe ada ubi ada batas,
    ada ari kita balas banyak2 kali..

    huwaaaa kijammmmm!!!

    ReplyDelete
  3. alah.. pelok gen2 putih tu pun orat gak.. wa ka ka

    ReplyDelete
  4. eheh ok gak..
    lagi syiok.. putih berseri2...

    muahahaha

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.