Followers

Thursday, February 26, 2009

syiok nya!!!

Eheh ujan la kat luar..
WOW, best nyer!
Sejuk...

KL tgh ujan nih..
tempat2 lain mcm mana ye?
Tup tup tingat kat CM n kak CT...
Wah kan main sonok la mlm ni buat derang..
Sejuk woo... syiok dapat tido peluk dua2 nih..

Tapi ako tetap tido peluk bantal jugak..
Alaaa nak jugak pelok owang....
nak jugakkkkkkkkk!!
huwaaaaaa... kijam nya kowang..
hape gelak2 tu...
cissss.. tunggu la bila dah taim, akan ako buat kowang jeles x hengat2!!

M.E.N.C.I.K.K.K.KK.!!!

Nota Jemari: sape ek yg sudi..

4 comments:

CT Delima said...

wkahkahkah..hahahahahahha..nak ketawa puas2 nak kasi ret jeleszzzz !! time sejok2 sume org suka syok wohhh!! keh3

Jgn nak duk tggu lama2..baik gi cari sekarang dari dok peluk bantal guling tu sampai lebam hahaha

AKO said...

eleh... x jeles.. x jeles..

*ayat sedapkan ati*

huh xpe xpe ada ubi ada batas,
ada ari kita balas banyak2 kali..

huwaaaa kijammmmm!!!

Kasawari said...

alah.. pelok gen2 putih tu pun orat gak.. wa ka ka

AKO said...

eheh ok gak..
lagi syiok.. putih berseri2...

muahahaha