,

Tengkiu K.A.K.A.K-K.A.K.A.K

Aritu jalan-jalan ke downtown danau kota bersama lin n anak2..
Dibelinya ako teddy bear comei ini.
Laaa.. ako igt dia mau borong hadiah tuk diri sendiri or anak2 kat situ.
Sudah nya, ako bawa balik seekor anak beruang yg kiut.

Ako sudah ada 'KIMI' pemberian en kasawari dan pn linda.
Agak2 ako mau letak nama apa ek kat beruang kecik itu??
hurmmm... nak letak nama 'LILY' laa..
muahaha...

Aritu pegi umah Che Mat n kak CT.
ayooo dapat hadiah jugak.
Malu nyaa...
hadiah itu sungguh sweet!!
"four leaf clover"

Tengkiu LIN, tengkiu kak CT n che mat..
caaayaaanggg kowang...
oppsss...*wink*

Nota Jemari: murah rezeki derang
Share:

6 comments:

  1. salam,

    cis...asyik dapat hadiah jer.jeles betul la.nak tgk ke adiah yg sis dapat???hehehe.xpayah la ek...

    ReplyDelete
  2. eleh... awak x moh tunjuk camne nak tgk :p

    ReplyDelete
  3. sama2 ret,,,klu rindu kt lin..peluk je teddy tu eh..bg nama kiwi je lak..

    ReplyDelete
  4. kiwi??? muhhahahaha... lawak lak bunyi nya tu... teddy bear lin ni 'gegirl'.. nama kiwi cam x sesuai arr hehe :p

    ReplyDelete
  5. Alah hanya tu jer yg dapat k.ct berikan tanda ingatan sayang k.ct pada ret :)

    ReplyDelete
  6. pape pun tengkiu so much *hugs*

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.