Followers

Sunday, February 8, 2009

Tengkiu K.A.K.A.K-K.A.K.A.K

Aritu jalan-jalan ke downtown danau kota bersama lin n anak2..
Dibelinya ako teddy bear comei ini.
Laaa.. ako igt dia mau borong hadiah tuk diri sendiri or anak2 kat situ.
Sudah nya, ako bawa balik seekor anak beruang yg kiut.

Ako sudah ada 'KIMI' pemberian en kasawari dan pn linda.
Agak2 ako mau letak nama apa ek kat beruang kecik itu??
hurmmm... nak letak nama 'LILY' laa..
muahaha...

Aritu pegi umah Che Mat n kak CT.
ayooo dapat hadiah jugak.
Malu nyaa...
hadiah itu sungguh sweet!!
"four leaf clover"

Tengkiu LIN, tengkiu kak CT n che mat..
caaayaaanggg kowang...
oppsss...*wink*

Nota Jemari: murah rezeki derang

6 comments:

sishoney said...

salam,

cis...asyik dapat hadiah jer.jeles betul la.nak tgk ke adiah yg sis dapat???hehehe.xpayah la ek...

AKO said...

eleh... awak x moh tunjuk camne nak tgk :p

SiS-lin said...

sama2 ret,,,klu rindu kt lin..peluk je teddy tu eh..bg nama kiwi je lak..

AKO said...

kiwi??? muhhahahaha... lawak lak bunyi nya tu... teddy bear lin ni 'gegirl'.. nama kiwi cam x sesuai arr hehe :p

CT Delima said...

Alah hanya tu jer yg dapat k.ct berikan tanda ingatan sayang k.ct pada ret :)

AKO said...

pape pun tengkiu so much *hugs*