, ,

AKO dan mereka

Lunch semalam, dapat jemputan dari kak een ajak makan tengahari kat umah die.. Klu dah kata makan FREE, konpom laju je kitorang datang. Memandangkan ako x drive gi opis, so tugas menjadi driver diamanahkan kepada kak sahrah. Tambah plak ako kan tgh saket pinggang, mana leh men clutch lama2... Oh ye kete kak sahrah adalah manual so konpom diwaktu2 begini ako malas mau drive kete manual.

Tengkiu kak sahrah sbb sudi jadi drebar kitrg...


Mari amek gambar dulu sebelum melantak..
Oh ye, kak een ni baru pindah umah. So saja la kitorang ziarah umah baru dier tuh.. Nice!!


Lepas melantak, ini plak sesi berposing bersama anak2 kak een...
Kowang tengok la budak2 tu, bila tang bergambar, manja terlebih sudah ngan ako.. muahahaha.... But i like!!

Ok babai kak een... Tengkiu jemput kitorang makan2...
Ada lagi jangan malu2 jemput kitorang ye...

Nota Jemari: Bila rasa masakan seorang 'IBU'.. sangat la menyelerakan... hurm
Share:

2 comments:

  1. lepas ni leh rase masakan ret lak,kan dh x lama lg bergelar ibu..ha3

    ReplyDelete
  2. LIN
    wakakakakakakakka muleh muleh...
    buat telur dadar sama sambal belacan, ok x :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.