Ako makan U.B.A.T????

Ako ni dah la jenis malas nak makan ubat...
Erkk eh bukan malas tapi p.e.n.a.k.o.t nak makan obat..
Kan ako cakap ako saket pinggang..
So Jumaat pagi ako g klinik..
Saket pinggang je pun, tup2 kena makan obat sampai 4 jenis..
Erkkk... perlu ker??!
Adussss....
Tapi nak cepat baik kan, so ako telan la juga..

Air masak ker?
Ha, jangan harap!
Konpom la ako makan obat ngan air yg manis2 sajor..

Ok la tu, asal masuk lam pewot..

Nota Jemari: makan obat pun takot kan... huhu...
Share:

8 comments:

  1. ishh dh besau pun takot mkn obat....cmne nnti dlm pantang sok...

    ReplyDelete
  2. erkkkkkk pantang kena makan obat ker??? aiyoooo

    ReplyDelete
  3. aku rasa anak² aku lagi hebat la. selamber jer diorg minum ubat tu. pasai depa kan masih kids, most ubat dlm bentuk fluid la.

    ReplyDelete
  4. Tinie,
    tu la... ako mmg dari kecik kurengg sket makan ubat2an nih hehe

    ReplyDelete
  5. angah kan kalo bab ubat selalu kena marah ngan suami muahahahahaha coz ubat tak penah abis makan lalalalal

    ReplyDelete
  6. sama la kita...
    kita pun x pernah nk abeshkan ubat tuh... hahahaa malas :p

    ReplyDelete
  7. Ret...tu pil kuning kecik2 mcm pil perancang jee. aku tau lah sebab belakang rumah aku kan Klinik Desa..ahak!!!...

    ReplyDelete
  8. erkkkk dush! dush!
    ako sekeh gak kang ko ni mat...!!!

    tidakkkkkk..... choiiiii!!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.