Thursday, March 12, 2009

Ako MENANG!

Berikut adalah senarai nama pemenang yang bertuah:

PEMENANG PERTAMA = WANG TUNAI RM300.00
Sarina Ramli
mailto:Ramlisure_fine_whateverr@yahoo.com
SLOGAN: Saya gemarkan novel-novel Liza Zahira kerana kisah-kisah cinta thriller garapan penulis ini ada sentuhan istimewa yang sangat menarik dan meninggalkan kesan kepada pembaca.

PEMENANG KEDUA = WANG TUNAI RM200.00
Mohd Hakim b Zakariasimurl.com/akim
SLOGAN: Saya gemarkan novel-novel Liza Zahira kerana elemen cinta, adventure dan thriller, pengkisahan pengalaman di luar negara dan penerapan istilah-istilah perubatan diadun sempurna, selayaknya untuk dimiliki dan dihayati.

PEMENANG KETIGA = WANG TUNAI RM100.00
Retnawati Mohd Yusof
sayangawak@yahoo.com
SLOGAN: Saya gemarkan novel-novel Liza Zahira kerana idea yang menarik, susunan bahasa yang indah, kreatif dalam menyampaikan jalan cerita.


Yeehaaaa ako MENANG!!!!!! Layan kat sini ye..

Nota Jemari: jarang masuk contest, tapi syukur ada gak TUAH!

11 comments:

  1. wah Ret dh menang le...rezki tu ret..nnti belanjer leh ke?hehehe

    ReplyDelete
  2. tahniah ret..bole ler belanja makan2 dah ni hehehe

    ReplyDelete
  3. jom jom... cendol mamak 1 hehehe

    ReplyDelete
  4. yehaaaa...dapat satus, leh banjer stay hohoho

    ReplyDelete
  5. satay?? hurmm roti x leh ek? angah kan tgh diet :p

    ReplyDelete
  6. wah! leh la membelanja kt kedai an. keke

    ReplyDelete
  7. hahhahhaa :p hadiah pun x dapat lagi tp klu ada rezeki, muleh ajer :p

    ReplyDelete
  8. erk...roti je..ala ret punya pasal angah cuti diet sehari tau muhahahaha

    ReplyDelete
  9. hehhehe angah sanggup cuti diet eh :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.